andrzej.prus andrzej.prus
886
BLOG

Gwiazdozbiór PiS-u

andrzej.prus andrzej.prus Polityka Obserwuj notkę 24

 

  Już się nie dziwię, że kazano ludziom podpisywać puste listy poparcia PiS-u. Właśnie opublikowano listę gwiazd Kaczyńskiego, którzy mają w puch roznieść konkurencję. Na czołowych listach wdowy i wdowcy po ofiarach katastrofy Tupolewa, żona zamordowanego pracownika biura poselskiego z Łodzi, była czapa CBA, „spece” z zespołu Macierewicza, no i oczywiście silna ekipa Rydzyka. Dopiero gdzieś pod koniec list mamy kilku merytorycznych posłów, którzy pracują w komisjach i nie bredzą idiotyzmów o sztucznej mgle i obezwładnieniu samolotu…Teraz widać, jakich ludzi hołubi Jarosław Kaczyński.

  Na czele sam prezes, a za nim same asy… Mariusz Kamiński, Małgorzata Gosiewska, Karol „Easy Rider” Karski, Artur Górski, Andrzej Melak, Mariusz Błaszczak, Antoni Macierewicz. Ludwik Dorn, Magdalena Merta, Jacek Sasin, Anna Sikora, Jan Szyszko, Marek Suski, Anna Fotyga, Andrzej Jaworski, Beata Kempa, Sylwia Ługowska,  Zbigniew Girzyński, Anna Sobecka, Łukasz Zbonikowski, Joachim Brudziński, Marek Kuchciński, Krzysztof Jurgiel, Jarosław Zieliński, Zdzisław Podkański, Elżbieta „potrafię cośtam, cośtam” Kruk, Witold „nie zabijajcie nas” Waszczykowski, Halina Rosiak, Jan Tomaszewski, Jolanta Szczypińska, Janusz Śniadek, Maciej Łopiński. Nie dziwię się, że trzeba było podpisać listę In blanco. Ja bym się wstydził złożyć podpis pod tym „gwiazdozbiorem". No i macie Alika w worku...

 

Mam 35 lat, mieszkam w Gdańsku. Jestem "wielkim fanem" Radia ojca dyktatora i moheru. Nie ukrywam swoich przekonań - antypisowskich. Nie darzę żadnym szacunkiem tej formacji, ani ich liderów i wyznawców... Wierzę, że te zakały już nigdy nie będą rządzić tym krajem. Mam nadzieję, że dołożę do tego swoją drobną cegiełkę. Moje teksty są znakomitą terapią dla pisowskich frustratów - możecie opluwać, pisać inwektywy, czego tylko pragniecie - co wam lekarz zalecił. Ja mam wszystkich wyznawców Kaczora, ojca dyktatora, zwolenników spisku smoleńskiego, mieszkańców brezentowej daczy na Krakowskim Przedmieściu - w głębokim poważaniu...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka