zikuk zikuk
368
BLOG

Potyczki z fejsem ciąg dalszy

zikuk zikuk Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Przypomnienie:

(1) http://anty.salon24.pl/745159,hi-hi-czy-ktos-ma-jeszcze-jakies-zludzenia

(2) http://anty.salon24.pl/745193,weryfikacja-dalszy-ciag-zabawy

(3) http://anty.salon24.pl/745980,lustracja-fejsbukowa-cd


Nic specjalnego się nie wydarzyło. Mam nowe koleżanki: Anastazję i Grażynę z czego jestem dumny. Jak do tego doszło?

Otóż przypomniało mi się, że podczas zakładania konta podałem swoją datę urodzenia, ale zapomniałem jaka to data ... Postanowiłem zatem poprawić w profilu swoją datę urodzenia na datę jaka widnieje w moim paszporcie. Zanim znalazłem miejsce w którym można to zrobić natknąłem się na takie coś jak "ZGŁOŚ PROBLEM". Od razu zgłosiłem po litewsku, że nie mogę zmienić swojej daty urodzenia. Przyszła odpowiedź:

image


Wysłałem Anastazji skan paszportu. Ten sam, który wysłałem wcześniej (2)

Przyszła odpowiedź:

image


Grażynie wysłałem skan prawa jazdy. Ten sam, który wysłałem wcześniej (3)


Zerknąwszy na swój profil zauważyłem problem który zgłosiłem:

"mano profilyje pasirodė visiškai man svetimas asmuo, prašome atsakyti asmuo neturi kelti grėsmę mano sauga nuoširdžiai pasveikinti"

co znaczy:

"na moim profilu pojawiła się zupełnie obca mi osoba, proszę o odpowiedź czy osoba ta nie stanowi zagrożenia mojego bezpieczeństwa serdecznie pozdrawiam"


Dołączyłem do zgłoszenia  załącznik:

image


CDN

zikuk
O mnie zikuk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości