Blog
antysystem
zikuk
9 obserwujących 63 notki 46598 odsłon
zikuk, 25 maja 2017 r.

Rosjanie potwierdzili winę kontrolerów!

847 45 0 A A A

TEMAT: KATASTROFA SMOLEŃSKA

No, na razie tylko jeden, ale dobre i to. I pewnie jego szczątki zakopane są gdzieś głęboko w jarze smoleńskim ;)


Żródło - http://hvylya.net/analytics/c4-2009-04-12-12-01-18/154-101.html


Сергей Веревкин


Tłumaczenie: google

Почему разбился Ту-154 Качиньского. Интерпретация Сергея Веревкина переговоров борта 101 с землей.

Oznacza to, że:

Po pierwsze. Definitywna wersja rozmów z wieżą została poznana miesiąc temu! A te wszystkie spekulacje, że nie jesteśmy jeszcze rozszyfrować,  nie wszystkie zidentyfikowane, mamy jeszcze czas - to wszystko bzdury!

Po drugie. Jeśli istnieje „wersja 1” negocjacji, oznacza to, że nie jest „wersja 2”, „Wersja 3”, „Version 4” i tak dalej? 
Uważnie przeczytać zapis przedstawiony opinii publicznej, doszedł do wniosku - moje pierwsze założenie na pierwszy mój post, z którego wynika, że piloci bezwzględnie przestrzegać lądowania wieży kontrolnej i całej wypełniać jego polecenia (zamiast kilku amorficznych zaleceń!)

- Potwierdzenie przez całą drogę!

Jednocześnie nie potwierdził niemal rytualne inkantacje zaangażowanych w badania i komentatorów, że kontrola, niemal błagała mama przeklinanie załodze nie lądować w Smoleńsku. Załoga zawsze wysłał na wypadek ... i kontynuowała lot, nie wiem co. Nic z tego nie jest w zasięgu wzroku w rozmowach z wieżą!

Co więcej, okazuje się, soczyste informacje: 
Po pierwsze. 10-24,40,0 - 10-24,47 kontroler dał kapitan „Weather”, „mgła, widzialność 400 metrów”, ciśnienie, temperatura i wysokość podstawy chmur na lotnisku nie podawał. To zmusza kapitana 101 do kontroler prośbę Manager w 10-24,49.2 - 10-24,50: "temperatura i ciśnienie, proszę." (!) Przy tym wspomniany kontroler w 10-24,51,2 - 10-24 58,9 „Temperatura plus 2, ciśnienie 7-45, 7-4-5, warunki odbioru nie”. Na to kapitan zaoferował taką opcję w 10-25,01,1 - 10-25,10: „Dziękuję, dobrze, jeśli to możliwe, staramy się podejścia, ale jeśli pogoda nie jest, a następnie cofnąć się do drugiej rundy.” Co kontroler tylko pytanie, czy one dość po zachodzie słońca na przedmieściach paliwo do opieki w alternatywnym lotnisku.

Po drugie. Następnie kapitan poprosił o pozwolenie na lądowanie w 10-25,22,9 - 10-25,24,5 „Pozwól mi dalszą redukcję, proszę” I kierownik daje pozwolenie na 10-25,25,3 - 10-25,31,0 „1-0-1, z kursem 40 stopni, co oznacza spadek w roku 1500.” Te dwa zdania - klucz! W ten sposób pokład przedstawił rzekomy manewr i poprosił o pozwolenie, aby go wykonać. A kierownik wydał zgodę lądowania! I następnym razem, zetknął się z walką 101 tylko 5 minut - 10-30,14,2 - 10-30,21, dając polecenie, aby zmniejszyć ciśnienie: „Ale ... Polski 1-0-1, ciśnienie 7 -4-5, 500 spadek ". W 10-30,29,9 - 10-30,32,7 wyjaśnił przebieg mają być przestrzegane na pokładzie polski: „Polski 1-0-1, pozycja 79”.

A potem „prowadził”  101 na ziemię, podając dane o wysokości i położenia względem ścieżki schodzenia. I na dolnej krawędzi danych w chmurze do załogi, nie dał. Otrzymał informację o drugiej fali radiowej do drugiej przez 2 pilot już posadzonego polskiego - Jak-44.

W 10-35,22,6 - 10-35,28,5, kontroler, dowódcy stronę docelową 101, wydała dyrektywy: „Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do opieki drugiej rundzie.” Być gotowy opuścić i przejść do drugiej rundy - innej koncepcji.Menedżer i nie są podane polecenie, aby przejść do drugiej rundy. Co więcej. On 10-37,26,2 - 10-37,27,4 nakazał płytę 101 „101, wykonaj czwarty". Są to kluczowe:

Pierwszy - zespół. „Follow czwarty” oznacza polecenie przeprowadzenia czwartego
zakrętu przed lądowaniem - gdy samolot wchodzi na ostatnim odcinku lotu.
 Kapitan wykonane 4th zakręt pod nadzorem kierownika zespołu!

Drugi - te same cztery minuty przed upadkiem, przez które rzekomo rozmów kontroli z kapitanem 101 nie było. Więc rozmawialiśmy cały czas - to kłamstwo - połączenie było, i wiele więcej! Teraz staje się jasne, dlaczego skłamał około czterech minut. Ponieważ w ciągu tych czterech minut, najważniejsze i najbardziej istotne - załoga samolotu ściśle wykonywała polecenia wieży kontrolnej!

Tak więc, w 10-37,01,3 - 10-37,02,8 załoga 101 otrzymał bardzo ważny komunikat ze zgrubieniem № 044 Jak-40, była Smoleńsk „AREK teraz widać 200”. To jest - widoczność na lotnisku Północnej spadła do 200 metrów! Ale co najważniejsze - dyspozytor o tym nie powiedzieć nic aż do ostatniej sekundy lotu !!! Dlaczego ??? Kapitan podczas lądowania (jak on już zrobił trzy tury i udał się ostatni - czwarty zakręt !!!) ma obowiązek słuchać i brać pod uwagę i wykonywać tylko dane pochodzące od kontrolera lądowania !!!

Pytanie: Jeżeli ostre pogorszenie widoczności zauważył i zgłosił go do płyty 101 jest pilotem na lotnisku polskiego Yak-40, który miał w swoim posiadaniu dowolnego rodzaju instrumentu RDW (widoczność licznik kilometrów), to dlaczego tego samego nie zauważył lądowanie Menedżer? Więc - ostre pogorszenie widoczności nie było, a pilot Yak-40 kłamał? Dlaczego on wtedy skłamał? A jeśli nadal ostre pogorszenie widoczności było - dlaczego kontroler go nie zauważy? Kto kłamał dowódcy pokładzie ustawień 101 - kontroler lub pilot polskiego Yak-40? Jak to wyjaśnić?

Opublikowano: 25.05.2017 21:15.
Autor: zikuk
Skomentuj Obserwuj notkę Napisz notkę Zgłoś nadużycie
NEWSY - TOP 5

Ostatnie notki

Najpopularniejsze notki

Ostatnie komentarze

  • @Bjab nomen omen piąte koło u wozu
  • ~uważam latające krzesła i stoły, kwanty, eter, etc. za coś bardziej na serio~ a samochody?...
  • ~Skoro odwołali, to należy się odprawa?~ tefauen zapodał że 40 tys. na łebka

Tematy w dziale Polityka