Eine Eine
856
BLOG

Czy bycie na Księżycu powoduje metanoię osoby?

Eine Eine Badania i rozwój Obserwuj temat Obserwuj notkę 64

Pewien bloger postanowił uczcić 50- lecie obecności człowieka na Księżycu ( dokładniej będzie ten jubileusz 20 VII.2019) W bardzo interesującej rozmowie pod tekstem wpisu, umieściłem i ja swój komentarz w formie prośby o pomoc. Oto jego treść:

Autor,

czy panu coś wiadomo: ilu obecnych na Księżycu astronautów, po powrocie na Ziemię nie kontyuowało treści swego życia zawodowego, poprzedzającego wyjazd? Porzucili zawód pilot wojskowego,zmienili miejsce zamieszkania,zmienili swój stan rodzinny ? Czy ktoś z nich podjął samotnicze życie, lub życiew izolacji (klasztor), a inny popełnił samobójstwo, jeszcze inny stracił zmysły i zakończył życie w zakładzie dla umysłowo chorych? Interesują mnie wiarygodne informacje ,nie tabloidalne.

PS.

Kto ma (lub czytał ) wspomnienia Michaela Collinsa , tego co siedział na orbicie parkingowej , ,gdy Armstrong z Aldrinem stąpali po gruncie ksieżycowym.Były publikowane w jakimś dzienniku kalifornijskim,NASA okresliła je jako fałszywe.

Na moją prośbę , dostałem od autora wpisu taką odpowiedź:

@Eine

Polecam Panu profesorowi fascynujące nagrania korespondencji radiowej z załogami Apollo. Zostały zamieszczone w archiwum NASA. Podobnie jak filmy i zdjęcia.18.02.2019 21:56

która-moim zdaniem- jest drwiną z mojej autentycznej prośby. Autor prawdopodobnie fałszywie zrozumiał mój wpis, jako trolling w ramach obniżania  wagi i znaczenia pierwszej obecności człowieka na natutalnym satelicie Ziemi. Tymczasem,jest ona skutkiem jego uwagi w notce o "przeżyciach mistycznych" podróżników na Księżyc.

Jeżeli te przeżycia miały miejsce w czasie podróży , i miały charakter :mistyczny" czyli unii duchowej duszy z Bogiem, to najczęściej prowadzą do metanoi życia danej osoby.

I moje pytania są próbą ustalenia: czy i kto doświadczył metanoi życia, przemiany istoty swego indywidualnego bytu, przez fakt dotknięcia stopą innego globu niz Ziemia?

Na Księżycu było 17 ( siedemnastu) astronautów, w 5 odrębnych,samodzielnych podróżach.Jakie były ich relacje z rodziną, przyjaciółmi po powrocie ? Jak oni żyli po powrocie na Ziemię ? Czy są dokumenty na ten temat? Moim zdaniem doświadczenie fizyczne ciała ludzkiego (mózgu i serca przedewszystkim ) opuszczającego glob ziemski , zmienia nieodwracalnie procesy psychiczne i duchowe ( dusza ludzka jest cielesna-E.Stein).

Ale brak mi dowodów empirycznych, stąd prośba-apel do czytelników bloga: pomóż znleźć materiały na temat życia ludzi księżycowych po powrocie na Ziemię.

Eine
O mnie Eine

No modern scientist comes close to Einstein's moral as well as scientific stature (John Horgan)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie