Beznika. Beznika.
419
BLOG

I Twój sąsiad może okazać się psychopatą

Beznika. Beznika. Rozmaitości Obserwuj notkę 39

Kajetan Poznański? Zwyrodnialec jakich mało. I co poraża?

Mnie akurat jego młody wiek i matka prokurator, a najbardziej to, że w Nysie pracował.

Ja jednak nie o tym.

Kilka miesięcy temu zadzwonił do mnie ktoś bardzo bliski i powiedział, że po dwudziestu latach złapano mordercę 16letniej Ewy.

Dziewczyna była gwałcona i maltretowana. Zwyrodnialec wydłubał jej oczy, a w narządy rodne wepchnął gałąź.

I nie byłoby w tym nic bardziej szokującego, gdyby nie to, że znałam go osobiście.

"Po 22 latach zatrzymano podejrzanego o dokonanie bodaj najokrutniejszej zbrodni, popełnionej w regionie jeleniogórskim. W nocy z 21 na 22 sierpnia 1993 r. w Zbylutowie zamordowano i bestialsko okaleczono  16-letnią dziewczynę.  W poniedziałek 2 listopada tego roku zatrzymano 41-letniego Jana G., mieszkańca jednej z podlwóweckich miejscowości. Jeleniogórska prokuratura wznowiła umorzone śledztwo, a sąd przychylił się do wniosku o zastosowanie aresztu na trzy miesiące. Wczoraj przeprowadzono wizję lokalną  w Zbylutowie. Zatrzymany mężczyzna przyznał się do zgwałcenia nastolatki, ale zaprzecza, jakoby popełnił morderstwo. Postawiono mu zarzut dokonania zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem i gwałtu. W chwili dokonania zbrodni miał 19 lat."

Gdzie się okrucieństwo kończy?:(

 

 

 

Beznika.
O mnie Beznika.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości