amelia007 amelia007
709
BLOG

Promocja sprzedajnych polityków i innych flanelek

amelia007 amelia007 Polityka Obserwuj notkę 3

 

Myślałam, że niektórzy politycy i redaktorzy nie są mnie już wstanie zaskoczyć czy jeszcze bardziej do siebie zniechęcić. A jednak się myliłam. Są ludzie, że tak to ujmę, chociaż nie wiem czy mam prawo, którzy nie dostrzegają żadnych granic przywoitosci. Ostatnio w Polsce stało się modnym i normalnym by szokować i przekraczać kolejne granice tabu. Dziennikarze i politycy zdają się prześcigać w obraźliwych sformułowaniach, kłamstwach i cynicznych manipulacjach. Zło staje się normą. A mnie się jest trudno do tego przyzwyczaić, nie mówiąc już o akceptacji. Ludzie, którzy nie potrafią uszanować żadnej świętości, dla których każda ludzka tragedia to tylko pionek na szachownicy podłych gierek, to zwykle kanalie i nic więcej. Żyją jak kanalie i umrą jak kanalie. Brzydzę się nimi i życzę by dosięgła ich sprawiedliwość.

amelia007
O mnie amelia007

rustykalna by nie rzec abnegatka wobec spraw materialnych:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka