amelia007 amelia007
1396
BLOG

List Otwarty do Pani Mili Nowackiej i odwiedzających Salon24

amelia007 amelia007 Rozmaitości Obserwuj notkę 62

 

@gemini

Gemini to w pewnym zapomnianym języku bliźnięta

Mamy dość bliźniąt na długie lata. Wystarczy, że jeden bliźniak poświęcił drugiego w imię mojszej racji.

MILA NOWACKA 124 11332  | 30.12.2011 22:41

 

Pani Milu zwracam się do Pani w liście otwartym, by wyrazić moje potępienie wobec Pani powyższych słów i jednocześnie podziękować za współpracę w Lubczasopiśmie: „Zwierzęta”, do redakcji którego mnie Pani swojego czasu zaprosiła. Nie chciałabym być niegrzeczna, bo w niczym mi Pani nie uchybiła. Wręcz przeciwnie, zaproszenie do współredakcji Pani czasopisma pomimo dzielących nas poglądów było dla mnie, w pewnym sensie, zaszczytem i miłym wyróżnieniem. Z drugiej jednak strony traf chciał, że przeczytałam ten Pani komentarz i nie byłabym wobec swoich zasad uczciwa, gdybym udawała, że mnie to nie razi, albo jakoś jednak nie dotyka. Proszę mi wierzyc, nie chodzi o poglądy, ani sympatie polityczne. Chodzi o poszanowanie pewnych wartości i uczuć, które nie maja przynależności partyjnej czy ideowej. Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale zapewniam, że tego typu słowa wobec żadnego człowieka nie czytam z przyjemnością czy choćby aprobatą.

 

Wszystkich zachęcam do zgłaszania do moderacji komentarzy pod ostania notka Pani Renaty RK. Takiego …(nie wiem, jakiego w miarę przyzwoitego słowa tutaj użyć) w postaci obelg, pomówień i obraźliwych sformułowań zgromadzonego tylko pod jedna notka nawet trudno sobie wyobrazić, a co dopiero ze spokojem czytać. Dla nikogo chyba nie jest tajemnicą, że Pani Renata i jej teksty cieszą się dużą sympatia ze strony administracji i stosowne zgłoszenia często sa ignorowane. Jednakowoż sądzę, że nie można tego tak po prostu zostawić, nawet, jeśli na efekty trzeba czekać długo. Bardzo wszystkich przepraszam, że w takim dniu poruszam taki przykry i w gruncie rzeczy brzydki temat. Jestem jednak przekonana, że zmarłym, zwłaszcza, którzy polegli wypełniając swoje obowiązki wobec Ojczyzny, oraz ich bliskim, należy się szacunek zawsze i w każdych okolicznościach. Ja zgłosiłam wczoraj jeden komentarz Pani Renaty, także odnoszący się do zmarłego Prezydenta i jego brata, ale nie wiem czy został zmoderowany. Nie mam sił, by to wszystko ponownie czytać i przeglądać.

 ps.

godz 15:03

Przełamałam się i sprawdziłam, komentarz Pani Renaty nadal wisi mimo mojego wczorajszego zgłoszenia.

Bardzo wszystkich proszę o interwencję i zgłaszanie tej niewymownie i niedwuznacznie obrzydliwej treści do moderacji. Nie wolno nam przechodzić obojętnie wobec takiego zbydlęcenia!

@Mila Nowacka

"Wystarczy, że jeden bliźniak poświęcił drugiego w imię mojszej racji."
Myślę, że raczej z obawy przed nieuchronną kompromitacją.
A tak stworzył sobie samemu jeszcze "oddech" na cztery lata.

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 991 42974  | 30.12.2011 22:48

 

renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/377093,dziedzictwo

amelia007
O mnie amelia007

rustykalna by nie rzec abnegatka wobec spraw materialnych:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości