BGnatowski BGnatowski
216
BLOG

Czy Pierwsza Dama RP ma być bezpłatną niewolnicą ?

BGnatowski BGnatowski Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Nie jestem miłośnikiem Prezydenta Dudy ale to nie ma nic do rzeczy - został wybrany we wyborach i koniec. 

Brak wypłaty dla żony prezydenta i zmuszanie jej do świadczenia bezpłatnej niewolniczej pracy na rzecz narodu jest zwykłą bezczelnością! Gadanie Pana Millera, że nikt na nią nie głosował to zwykły polityczny bełkot... bez związku z rzeczywistością bo głosując na Dudę wyborca głosował też na jego żonę!! 

Ja bym radził zlikwidować jedno stanowisko w jakiejś spółce skarbu państwa i już będzie kasa dla żony Prezydenta - podatnikom nie ubędzie. Wypłata rzędu średniej krajowej a nawet ministerialnej pensji należy się każdej pierwszej damie ! 

Rządzący i posłowie powinni się wstydzić wykorzystywać kobiety a Pan Leszek Miller jak najmocniej bo lewakowi to nie przystaje! 

Ciekaw jestem reakcji opozycji na przyznanie pensji żonie Prezydenta - ale teraz maja najlepszą okazję żeby MILCZEĆ ! Aczkolwiek wątpię czy zechcą skorzystać z milczenia... 

BGnatowski
O mnie BGnatowski

Rodzina jest sensem mojego życia. Miłuj bliźniego swego jak siebie samego. Nie czyń bliźniemu tego co tobie nie miłe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka