Bogdan Czajkowski Bogdan Czajkowski
637
BLOG

A jednak miałem rację, co do "ustawki" z Gowinem! Gowin na… prezydenta!

Bogdan Czajkowski Bogdan Czajkowski Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

W notce z dnia 3 kwietnia - napisanej niezwłocznie po patetycznym występie Gowina, gdy "stając w prawdzie przed Narodem" podał się do dymisji - zasugerowałem, że jego rzekoma propozycja o przedłużeniu - o 2 lata - kadencji A. Dudy, była - w istocie - pomysłem samego Kaczyńskiego, zaproponowanym w trakcie dłuuugich negocjacji z Gowinem, którego "wypuścił” - jako „zająca" - z ogłoszeniem tego pomysłu! [Idiotyczne pomysły "konstytucyjne" - o jednorazowych przepisach „konstytucyjnych” - tu już pomijam!]

https://www.salon24.pl/u/bogdan-czajkowski/1033737,gowin-zagral-va-bank-i-dwa-jaroslawy-wygraly

Napisałem też wówczas, że mimo protestów ad hoc opozycji – kategorycznie odrzucających możliwość zmiany Konstytucji - sprawa nie jest wcale przesądzona; zwłaszcza z uwagi na smaczną przynętę, w postaci zakazu reelekcji znienawidzonego A. Dudy. I nadal uważam, że nie jest ona przesądzona!

Najważniejsze jest jednak to, iż J. Kaczyński - podpisując złożony wczoraj wniosek PiS-u o zmianę Konstytucji; zgodny z pomysłem, "ogłoszonym"  przez Gowina - potwierdził niejako moją sugestię, iż owa propozycja jest pomysłem samego Kaczyńskiego! Była więc to klasyczna "ustawka" Kaczyńskiego z Gowinem!

Wskazałem w tym tekście także, na jakie konfitury może liczyć każda ze stron tej "ustawki"! Co do Gowina - są one zaprezentowane na poniższym obrazku!


image




B. działacz niepodległościowej opozycji antykomunistycznej . Odznaczony w 2008 r. Krzyżem Oficerskim Orderu OP, przez śp. Prezydenta L. Kaczyńskiego. Reżyser (dyplom PWST w Warszawie) oraz publicysta; literat i scenograf. Mgr inż. elektronik (dyplom Politechniki Warszawskiej, 1974 r.). [Ukończył też szkołę muzyczną w Toruniu.] W 2010 r. uzyskał Advanced Diploma of Business, na podyplomowych studiach menadżerskich w Kaplan Aspect International Colleges w Sydney. [W czasach PRL był dwukrotnie usuwany ze studiów, a także - z pracy: na Politechnice Warszawskiej i w Radiokomitecie.]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka