Bogdan607 Bogdan607
3456
BLOG

Kultura gwałtu środowiska Gazety Wyborczej

Bogdan607 Bogdan607 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 100

Żeby zrozumieć patologię i hipokryzję środowiska Gazety Wyborczej, musimy wrócić na chwilę do wywiadu Anny Śmigulec w którym opowiada spotkanie w kawiarni z Januszem Rudnickim - pisarzem:

Rzeczywiście, z godzinę później, kiedy siedziałam już z koleżanką, reporterką, dołączył do naszego stolika. Rozmawiamy miło, kafejka pełna ludzi, aż tu nagle w drzwiach pojawia się ów kolega, a pisarz woła do niego: „Chodź, kurwy już są!”. Zamurowało mnie. Nie zrobiłam nic, choć na co dzień jestem asertywna i reaguję, gdy komuś dzieje się krzywda.

Po tym kiedy Anna Smigulec wyjawiła nazwisko pisarza, ten postanowił ja przeprosić w ten sposób:

No więc jasne, że Cię przepraszam”. Za ten żart. Zły i, jak czytam, bolesny, ale przecież, no trudno, żeby inaczej, żart.”) Wydaje mu się teraz, że tam było chyba coś więcej, niż ona zapamiętała: „Tak powiedziałem? Kurwy już są? To wszystko? Czegoś tam chyba brakuje. W sensie, to musiało być zaokrąglone, coś w rodzaju, człowiek ich szuka po burdelach, a one siedzą tu, we Wrzeniu Świata. Czyli jakaś mikroprzypowieść

Mikroprzypowieść, to jest to kiedy kobieta może usłyszeć że jest kurwą od moralnego autorytety tegoż środowiska.

I wszystko by się rozeszło po kościach gdyby Pani Magda Żakowska, były pracownik Gazety Wyborczej, nie stanęła w obronie Janusza Rudnickiego, a zrobiła to tak

 

Dalej już poszło, okazuje się że

https://youtu.be/0FRmrDNgzRQ

ranią tylko wtedy kiedy wypowiada je ktoś, o poglądach innych niż liberalne i lewicowe.

Jedziemy

Małgorzata Olimanowska - Małgorzata Omilanowska z domu Jakubowska – polska historyk sztuki, profesor nauk humanistycznych, od 2012 podsekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a od 2014 do 2015 minister kultury i dziedzictwa narodowego

 

Anna S. Dębowska - redaktor Naczelna w: Beethoven Magazine oraz dziennikarz muzyczny w: Gazeta Wyborcza, dzięki niej możemy się dowiedzieć że każda kobieta na "ty kurwo" może odpowiedzieć "ty chuju" analogicznie pewnie na "ty czarnuchu" murzyn może odpowiedzieć "ty białasie" tak to rozumiem.

 

 Kazimiera Szczuka, ona nie widzi w tej kobiecie ofiary.

 

 Żarty fekalne

 

 Wyjdźmy z ram i szablonów.

 

 Maciej Sthur

 

 etc etc

wróćmy tutaj na chwilę do Janusza Rudnickiego

Nie chcę, żeby spotkało to moją córkę i moją siostrzenicę.

 źródło https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214795209294283&id=1247141781&fs=4&hc_location=ufi


Post i komentarze, dopóki nie zostały skasowane, można zobaczyć pod tym adresem https://www.facebook.com/magdalena.zakowska

na koniec najlepszy komentarz jako peunta nr1

 

Puenta nr2

https://youtu.be/6OEHUVO0p88

 

https://twitter.com/bogdan607

 

 

 

 

 

Bogdan607
O mnie Bogdan607

"bo to jest Polska, nie elegancja Francja" twitter.com/bogdan607

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura