Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas
90
BLOG

Nudno... polecam skoki spadochronowe

Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas Rozmaitości Obserwuj notkę 10


 No to się zdecydowałem skoczyć (w tandemie) ze spadochronem. Właśnie wróciłem z lotniska.

Oczywiście - robiłem głównie za bagaż, ale i tak ciekawe uczucie.

Wrażenia:

- zapomnieć, że to jest wysoko i... co będzie to będzie.

- strasznie łomocze po uszach - jeśli ktoś nosi kolczyki (a dziewczyn było circa tyle , co facetów) - to zdjąć. Warto mieć jakieś zatyczki do uszu - nauszniki, ściśle przylegające lub tp. Myślałem , że dają kaski, ale nie. Tylko kombinezon (wiatr).

- wrażenie na mnie zrobiły skręty w powietrzu. Raz, że są bardzo wąskie, a dwa, że nabiera się bardzo szybkości w opadaniu.

- reszta to pikuś.

Za tydzień mam dostać nagranie ze skoku. I tyle.

członek SKPB, instruktor PZN, sternik jachtowy. 3 dzieci - dorośli. "Zaliczyłem" samotnie wycieczkę przez Kazachstan, Kirgizję, Chiny (prowincje Sinkiang, Tybet _ Kailash Kora, Quinghai, Gansu). Ostatnio, czyli od kilkudziesięciu już lat, zajmuję się porównaniami systemów filozoficznych kształtujących cywilizacje. Bazą jest myśl Konecznego, ale znacznie odbiegam od tamtych zasad. Tej tematyce, ale z naciskiem na podstawy rzeczypospolitej tworzę portal www.poczetRP.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości