Brygida Naruniec Brygida Naruniec
245
BLOG

Każdy pretekst jest dobry,...a więc jest Sylwester marzeń!

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Kultura Obserwuj notkę 16

Atakowany już był nim się zaczął, co oczywiście było do przewidzenia. To prawda, że Jacek Kurski zorganizował oszałamiającą imprezę, ku radości wielbicieli znanych piosenkarzy Polski i nie tylko Polski. Kamery  pokazywały jak świetnie się bawili ci co za okazaniem paszportów covidowych, lub ujemnych  testów zostali wpuszczeni.

W/g mnie 79-letniej kobiety  Kurski nieco przesadził w ilości zaproszonych piosenkarskich sław. Bardziej podobali mi się polscy wykonawcy, zresztą wszyscy śpiewali, a nie wrzeszczeli  jak np. na konkursie Eurowizji. To jasne, że nie oglądałam od deski do deski, ale to co widziałam, to był rozmach na skalę światową.

Kurski chce być najlepszy i w/g mnie wiedział, że sprowokuje przeciwników i to mu się udało.

Ciekawa jestem jak długo jeszcze totalniacy i inni przeciwnicy,  krytykować będą tego show,  czyli  Sylwestra marzeń w Zakopanem.


Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura