Brygida Naruniec Brygida Naruniec
124
BLOG

XXXI lat minęło...

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Kultura Obserwuj notkę 3

Minęło 31 lat od pierwszego dnia KATOLICKIEGO GŁOSU W TWOIM DOMU-głosu Radia Maryja. Temat umieściłam w dziale KULTURA, z co najmniej dwóch powodów-1.wysoką kulturę prezentują Ojcowie posług=ujący w RM, 2. Jest również sporo tematów o kulturze.

Nie pamiętam dokładnej daty, kiedy po raz pierwszy zaczęłam słuchać RM, ale wiem, że było to około 25-26 lat temu. nie mogłam słuchać od pierwszych dni, ponieważ z początku RM miało zasięg tylko w dwóch  miastach; w Toruniu i Bydgoszczy. W Toruniu i Bydgoszczy odbywają się uroczystości związane z kolejnymi rocznicami. W tym roku 3 grudnia w Toruniu i 8 grudnia w Bydgoszczy. Uroczystości w Toruniu są co roku imponujące, w Bydgoszczy skromniejsze.

Ostatni raz byłam na 25-leciu Urodzin RM  w Toruniu, z zaproszonych gości był również Prezydent Andrzej Duda. Od bodajże 7  lat kolejne uroczystości odbywają się w hali sportowej na ul. Bema w Toruniu, a obecnych jest kilka tysięcy słuchaczy RM i widzów Telewizji Trwam.

Kiedyś, gdy nie miałam internetu, a programów telewizyjnych miałam znacznie mniej częściej słuchałam RM. Obecnie tylko 3-4 godziny dziennie i wiem, że dużo z tego powodu tracę.


Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura