carcajou carcajou
138
BLOG

Do Administracji S24 czyli delikt komentarzy

carcajou carcajou Rozmaitości Obserwuj notkę 11
A może car jest dobry, a tylko bojarzy źli.

Trzy razy prosiłem Administrację S24 o interwencję przez https://www.salon24.pl/kontakt/ by coś zrobiła z bałaganem, który narobiła robiąc blokadę personalną mojej notki https://www.salon24.pl/u/carcajou/1251995,notka-science-fiction-ale-czy-na-pewno-glosowanie

I nic.

Zero. Ponawiam prośbę od trzech dni.

W sekcji Moje komentarze widzę bowiem tylko dziesięć ostatnich moich komentarzy, a potem jak w załączeniu. Wszystkie linki z nazwą nicka prowadzą do ostatnio napisanej notki. Utrudnia mi to odpowiadanie na komentarze skierowane do mnie.

Notka została została zablokowana w ten sposób, że nie mogłem zobaczyć jej treści przez 24 godziny, gdy inni blogerzy mogli zobaczyć jej treść. Po 24 godzinach mogłem zobaczyć jej treść lecz zostały tzw. skutki uboczne, do których Administracja się nie poczuwa. Bo tak właśnie tłumaczę sobie brak reakcji i zerową komunikację, tj. nie wiadomo kiedy ów stan się skończy. Czy to jakaś kara, czy skrypt się sypie. Czuję się trochę jak Józef K.

Dlatego piszę tę notkę, bo chcę wierzyć, że wreszcie nastąpi jakaś reakcja, czy próba wyjaśnienia przez PW co dalej. Admin będzie przypisywał do TAG-u i przeczyta moją prośbę. A może tak ma już zostać?


PS Sytuacja ta zaczyna przypominać mi moje wielokrotne prośby o przywrócenie dostępu do bloga. Przez 6 lat tu nie blogowałem i zapomniałem hasła, a mail (domena), na który zarejestrowane było konto już nie był aktualny. Dobrze zgadujecie, nie było żadnej odpowiedzi, mimo że w załączeniu dałem print screen z moich wcześniejszych maili otrzymanych od Administracji S24 na nieistniejącą już pocztę. Pisałem też do sekretariatu. Dobrze, że w końcu jedno z prastarych haseł zadziałało.

Czy tak wyglądają nowe porządki właścicielskie na S24? Bo dziwnie przypominają stare. Może nie ma już Piwnicy dla najbardziej beznadziejnych przypadków, ale wydaje mi się zasadnym zadać pytanie: Czy nowemu właścicielowi naprawdę zależy na blogerach, by tu byli i pisali? A może car jest dobry, a tylko bojarzy źli.

carcajou
O mnie carcajou

PO głosi wszem i wobec, że dwa i dwa to pięć, i wszyscy, którzy chcą się uważać za ludzi światowych i inteligentnych, muszą w to uwierzyć. Działania partii negują bowiem nie tylko legalność demokratycznie wybranej władzy, czy podważają znaczenie instytucji państwa polskiego, lecz jakąkolwiek logikę. Za największą herezję uznają zdrowy rozsądek. Najbardziej przeraża nawet nie to, że ci ludzie mogą unieważnić cokolwiek i kogokolwiek  wg własnego zmieniającego się z dnia na dzień widzimisię, lecz że mogą mieć rację. Bo przecież skąd naprawdę wiadomo, że dwa i dwa to cztery? Lub że ludzie dawno temu nie polowali na dinozaury? Albo że przeszłość jest niezmienna? Jeśli zarówno przeszłość, jak i świat zewnętrzny istnieją wyłącznie w naszym umyśle, a umysł można kontrolować przez usłużne im media - co wtedy? George Orwell 2023 PiS to partia wariatów. Niegdyś oznaką szaleństwa było upieranie się, że Ziemia obraca się wokół Słońca; dziś wiara, że Polacy mają prawo sami decydować o tym, co jest w Polsce dobre, a co złe, nie zaś UE, Niemcy, Izrael czy Rosja. Tylko PiS w to konsekwentnie wierzy, mówią więc, że są wariatami, bo jakże tak można? George Orwell 2023

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości