Kot z Cheshire Kot z Cheshire
764
BLOG

Niemcy grają o wszystko, czy czeka ich mecz o honor?

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 64

Zawsze byłem wielbicielem reprezentacji Szwecji, a od momentu skradzionego przed kwadransem karniaka nawet jakby bardziej. Mimo więc typowej dla ludu znad Wisły sympatii dla hardych mężczyzn noszących piękne i szlachetne imię Helmut, życzę Szwedom zwyciestwa, a Helmutom sukcesu w meczu o honor. 

32 min.

Niemcy grają o jeszcze więcej niż wszystko. Sukces w meczu o honor coraz bliżej!

50 min.

Mecz o honor jakby dalej, trwa zażarty bój o wszystko

67 min.

Cóż za ironią dziejów, Szwedzi bronią Częstochowy!

81 min.

Niemcy jak dziesięciu małych murzynkow...

94 min.

Helmut uciekli spod brzytwy... Pozamiatane

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport