Czansi Ogrodnik Czansi Ogrodnik
177
BLOG

Film Polityka Patryka Vegi

Czansi Ogrodnik Czansi Ogrodnik Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

No cóż. Misiewicz z powrotem do więzienia, profesor od obronności w niebycie, Pawłowicz wielokrotnie eksponowana od dobrej i złej strony jak napierdziela opozycję, spoty z takimi samymi tytułami i wyjątkami z filmu, odpowiednio opowiedziane do 7 minut gęsto na Youtube, zwarte szeregi, zero komentowania filmu paszczą przez kogokolwiek nawet po wyświetleniu filmu w kinach. Minister Sprawiedliwości bierze za żyć wszystkich, którzy są świadkami i opowiadali o partii. Nie byłem za wyborem obecnego premiera w miejsce pani premier Szydło. I biorąc pod uwagę te opary, które smrodzą w mediach o premierze, miałem rację. Nie miałem racji tylko do poprawy wizerunkiem premiera sytuacji Polski w Unii. Zalecam, niestety Prezesie, schować Premiera i wybrać na czas do wyborów kogoś absolutnie kryształowego, najlepiej kobietę, prawniczkę, adwokatkę. W ten deseń. Biorąc pod uwagę rykoszety medialne po premierze filmu w całym kraju, myślę, że już ktoś zajął się tematem. Życiorys Patryka Vegi – skąd ma tak dokładne informacje, kogoście tam ostatnio wyrzucili w niesławie bez outplacemet? Film panów Sekielskich nie dokonał zniszczeń dzięki wypowiedziom o prawej tęczy na lewej stronie. Prezesie – za te zaburzenia w czasie od 2015 roku, nie pozwalające rozwinąć skrzydeł PIS-owi, odpowiedzialna jest prawa tęcza działająca na lewej stronie. Pisałem, monitowałem, podawałem na tacy pedofila, który należy do tej „formacji” i ma w chmurze podpiętej pod strony Wyborczej pliki ze zdjęciami i pozyskanymi treściami (zapisy długie) kilkudziesięciu osób. Wskazywałem, że jest to tzw. cień policyjny (najpierw w cbś, potem w cba),że być może ma powiązania niemieckie i amerykańskie. Poza artykułem na takie ostatnio wpadłem nazwiska – Bartłomiej Głowacki/Marek Groblica(Bartłomiej Masny - wyłudzenie kredytu z Millenium I C1320/18 SO w G.),Zbigniew Saladra, Łukasz Kania, Maciej Kruk,Grzegorz Zych, Piotr Knychaus & Piotr Kuchowicz, Jarosław Gazdowski,Bohdan Gadomski - legalizacyjne. Komu samotnemu zależało na odgryzieniu się PIS-owi, kto należy do prawej tęczy(LGBT) działającej na lewej stronie? Kto kooperował ze szwedzką firmą wodociągową, kto zgromadził majątek z nie wiadomo czego i stał się jednym z bogaczy na listach polskich Forbes? Kto miał spółki dopychane majątkiem innych spółek zza granicy? Wymagany jest pośpiech. 

To tak na gorąco po przeczytaniu artykułu w jednym z tygodników łódzkich. Myślę, że żaden z posłów PIS nie będzie miał wakacji, nawet wybrany do Europarlamentu.


Czytam, oglądam, wnioskuję. Lubię fakty, kieruję się zasadą słuszności. Being There.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura