Daani Daani
557
BLOG

Oswiadczenie tworcow filmu pt."Zdarzylo sie w Polsce".PIS zablokowal film o Wykletym!

Daani Daani Kultura Obserwuj notkę 17

   

...  

 https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Historia_Roja

Klopoty z produkcja I finansowaniem .tez byly..

      A Sejm uchwalil,ze ROK 2019 jest rokiem Anny Walentynowicz....

https://wrealu24.tv/film/pis-zablokowal-film-o-wykletych-komuna-wciaz-rzadzi-jerzy-zalewski-wrealu

https://wnet.fm/broadcast/jerzy-zalewski-przy-kreceniu-filmu-o-roju-musialem-zwolnic-102-osoby-niektore-srodowiska-mnie-nie-lubia/

 http://jerzyzalewski.pl/index.php/zdarzylo-sie-w-polsce

..

 http://jerzyzalewski.pl/index.php/jerzy-zalewski/oswiadczenie-tworcow-filmu-zdarzylo-sie-w-polsce

"/.../Paradoksalnie, w nowej rzeczywistości politycznej, po zwycięstwie w wyborach prezydenckich i parlamentarnych w 2015 roku „dobrej zmiany” , niosącej na swych sztandarach przywrócenie elementarnych zasad sprawiedliwości społecznej, ale i realizację polityki historycznej przywracającej honor bohaterom walki o Wolną Polskę, gdy profesor Szwagrzyk z Instytutu Pamięci Narodowej odkopuje z anonimowych dołów śmierci szczątki zamordowanych żołnierzy powojennego podziemia niepodległościowego, niezwykle ważny film o powojennej walce drugiej konspiracji i jej zbrodniczym wymordowaniu przez komunistów, zostaje zablokowany mimo wcześniejszych deklaracji i zobowiązań ze strony premiera , jego kancelarii i resortu kultury/.../"

https://www.salon24.pl/u/daani/1002469,kto-rozkazal-niszczyc-pamiec-o-matce-solidarnosci-pis-zablokowal-dotacje-na-filmy

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Zalewski

Anna Walentynowicz wola w Sejmie do Polakow prawdziwie Solidarnych:" Nie dajcie sobie odbierac Polski! To wy macie do niej prawo".

http://www.zw.com.pl/artykul/285746.html?print=tak

    Niezwykla konferencja w Sejmie, cos na ksztalt  500+, zorganizowana przez Anne Walentynowicz w 30-ta rocznice powstania zalazka Solidarnosci- Wolnych Zwiazkow Zawodowych Wybrzeza w 1978 r.

"/.../Dziennikarze pytali też, dlaczego w konferencji uczestniczy szef PiS Jarosław Kaczyński, skoro nie był on członkiem WZZ.

Kaczyński ocenił, że ma moralne prawo, by uczestniczyć w konferencji, gdyż chociaż nie był członkiem WZZ, brał czynny udział w działalności opozycyjnej, m.in. w biurze interwencyjnym KOR, które wspierało redakcję "Robotnika".

Szef PiS powiedział ponadto, że "Solidarność" powstała 17 września 1980 roku i za tym, żeby ona powstała, był m.in. on, Jan Olszewski, Antoni Macierewicz, Karol Modzelewski, a przeciwni temu byli Lech Wałęsa, ?Tadeusz Mazowiecki i Bronisław Geremek. /Dobre,a kto ja wywalczyl i kim byliscie wtedy?Anna Walentynowicz i inni chcieli uwolnienia politycznych w Sierpniu80,byl to warunek zakonczenia strajku.Mowila, ze Michnik oswiecil ja, ze zaluje iz siedzial wtedy, bo by "wybil im z glowy wolne zwiazki zawodowe, czyli NSZZ S.-Daani/.

(J.Kaczynski)Zastrzegł jednocześnie, że mówiąc to, nie chce przekreślać zasług tych ludzi/.../"

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura