Daani Daani
1084
BLOG

W temacie jezy politycznie. Historyczna piosenka pt." Przypowiesc o jezach" J.K.Kellus

Daani Daani Kultura Obserwuj notkę 4

...

"Przypowiesc o jezach".J.K.Kellus

A ja sobie jeżdżę na motorowerze

i nocą na szosie łapię w worek jeże

Może jestem wariat lecz nie jestem głupi

tak szybko nie jeżdżę by jeża utrupić

Czasem ktoś się spyta gdy zajrzy do wora

czy to jest na zupę czy to na doktorat

Wariackie papiery i dyplom doktora

który nie pomoże kiedy będziesz chora

Pytają znajomi co ja zrobię wreszcie

i gdzie się podziewam gdy mnie nie ma w mieście

Mówię im oględnie że z moją kobitą

hodujemy pszczoły pod ruską granicą

Pod ruską granicą?To bardzo ciekawe

gliny w tym węszyły polityczną sprawę

PIOSENKA PIOSENKA

JAK TA PROSTYTUTKA

UDAJĘ WESOŁĄ

A NAPRAWDĘ SMUTNA

Jeż jest pod ochroną lecz to biedne zwierzę

gdy zobaczy szosę zaraz się nabierze

Woli głupie bydle od trawy i chaszczy

szosę

- i samochód zaraz go rozpłaszczy

Gdy pędzicie nocą

w waszych samochodach

coś wam mignie w światłach

nawet wam nie szkoda

Pomyślicie sobie

że to gówna kupka

popędzicie dalej

nie widzicie trupka

Co innego pieszy- człowiek nie jest drewno 

wałęsa się szosą i widzi niejedno

WAŁĘSA WAŁĘSA

- z przeproszeniem Lecha -

człowiek się szosami a życie ucieka...

Mój przyjaciel Jacek co bym nie wymyślił

mówi, że się muszę ustrzec nienawiści

Siedzi w kucki, patrzy spod przymkniętych powiek

mówi - "nawet UBek

też jest brat i człowiek"

Święty człowiek Jacek albo nawiedzony

bo mu przecież tyle dokuczył czerwony

/Daani: Wlasnie..../

WARIACKIE PAPIERY

i obsesja czysta miało być o jeżach

nie o komunistach

Ja od nienawiści oraz od hałasu

zamiast uciec w buddyzm 

chronię się do lasu

Pierwszą stronę gazet oglądnę pod brzozą

a w gazetach zdjęcia z albumu Lombrozo

Wejrzę w siebie - sprawdzę

- nie ma nienawiści

użyje gazety kiedy mnie przeczyści

Trzeba wreszcie skończyć

z tą obsesją czystą siędę se pod dębem

otworzę tranzystor

A tu zagłuszaczki ten kurewski poryk

i sam się w kieszeni otwiera scyzoryk

REWOLWER! DYNAMIT!

znów obsesja czysta

miało być o jeżach

nie o terrorystach

Lecz póki co jeżdżę na motorowerze

i nocą na szosach łapię w worek jeże

Gdy worek napełnię za rzekę zanoszę

jeże powypuszczam daleko od szosy

Jeże z worka chyłkiem chowają się w krzakach

a ja myślę o tych które szlag potrafiał

Każdy taki bydlak pomylił się srogo

sądząc ze bezpiecznie iść wygodną drogą

/Daani:Co za trafna metafora!/

Tutaj warto zrobić historyczny przytyk

że co drugi folksdojcz

byl real-polityk

WARIACKIE PAPIERY

i obsesja czysta

miało być o jeżach

nie o komunistach...

Z KARIERĄ Z KARIERĄ

tak jak z prostytutką

zaczynasz wesoło

a po wszystkim smutno

 / www.tekstowo.pl/

https://dzieje.pl/kultura-i-sztuka/jan-krzysztof-kelus-autor-niecenzurowanych-piosenek


Polecam poprzedni tekst, bo znikl szybko z widoku, a jest wazny:

https://www.salon24.pl/u/daani/996705,sp-wladymir-bukowski-a-polacy-dar-od-prawdziwego-przyjaciela

...

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura