To już Transporter VI ale podobny do T-4
To już Transporter VI ale podobny do T-4
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
407
BLOG

Panie Morawiecki! Daj Pan sobie spokój z autami elektrycznymi - to utopia - wiem co mówię

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Transport Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Zacznijmy od tego, że Polacy posiadają 20 milionów samochodów i dzięki nim budżet otrzymuje ogromne pieniądze z paliw, części zamiennych i całej otoczki motoryzacji.

Druga sprawa, koszt auta elektrycznego to jakieś 170.000 zł - Polski nie stać na taką zmianę aut.

Kolejna sprawa, energię elektryczną też trzeba gdzieś wytworzyć, przesyłać i tutaj już kłania się kolejny rzeczywisty rachunek ekologiczny.

Następnie, nie robimy nawet jednej marki a chcemy zawojować świat elektrycznymi samochodami? W tym czasie potęgi motoryzacyjne będą spać i czekać aż Polska stanie się motoryzacyjnym gigantem aut elektrycznych?

No i akumulatory, co jakiś czas trzeba będzie je utylizować... Ogromny koszt także ekologiczny.

Długo, by pisać w każdym bądź razie jedyne co możemy zrobić to zrobić spółkę na dobrych warunkach  w tej materii z jakąś potęgą gospodarczą i z nimi budować tego typu fabryki w Polsce.

Na razie czy jednocześnie powinniśmy zakupić licencję od VW na Transportera IV z najbardziej ekonomicznym a zarazem dynamicznym silnikiem 102 km , to niezawodne auto, w mieście pali 6.7 diesla, jedzie się nim niczym dobrym autem osobowym a  wersje ma liczne i przeróżne od blaszaka po osobowy i takie auto powinniśmy sprzedawać w Polsce z niewielkim zarobkiem, myślę, ze powinno kosztować max. 30.000 zł przy masowej produkcji i to auto zbudowałoby nową Polskę podobnie jak i ta rodzina samochodów zbudowała RFN.


Kiedyś jeździłem Polonezem, wziąłem na raty w/w Transportera i na samym paliwie zaoszczędzałem więcej aniżeli wynosiła mnie rata i TO BYŁA PRAWDZIWA EKOLOGIA ! a gdzie wiele innych korzyści jakie osiągnąłem z tej zamiany Poloneza na T-4 ? Nawiasem mówiąc Poloneza musiałem co chwila naprawiać, wstawili rzemieślniczy tłumik i za parę miesięcy znowu podziurawiony a T-4 praktycznie się nie psuje przez wiele lat eksploatacji a gdzie ilość przewożonego towaru? Komfort i bezpieczeństwo jazdy? Itd itp


W każdym bądź razie nawet nie marzcie o tym, że Polska zaistnieje jako motoryzacyjne mocarstwo, to jest utopia czystej wody, nawet w autach tradycyjnych a co mówić o elektrycznych, szybko pomyślcie o licencji bo jak na razie od wielu lat  z uporem maniaka futrujemy m.in  Czechy kupując od nich Skody w ogromnych ilościach.

Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka