Foto fototapety eu
Foto fototapety eu
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
255
BLOG

Jaka nieznośna niepewność Wielkiego Wybuchu. Pewność. Nic nie powstanie z niczego.

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

Bajka o pochodzeniu z tzw Wielkiego Wybuchu ma zasadniczą wadę a mianowicie pytanie: Co i gdzie wybuchło?

Nie było nic, nie było miejsca czy przestrzeni i nastąpił Wielki Wybuch?I o dziwo wierzą w to i umysły ścisłe!


Z niczego nic nie powstanie a jeśli założymy jakikolwiek materiał i jakikolwiek plac czyli przestrzeń to ponownie powstaje pytanie skąd to się wzięło?

Nie ma takiej możliwości, by cokolwiek powstało z niczego.


Nie ma żadnej niepewności w tym temacie, skoro są tylko dwie możliwości, z których jedna NA PEWNO jest niemożliwa to pozostaje prawdziwą ta druga możliwość, nie ma innej opcji nawet jak będziecie myśleć nad tym trylion trylionów lat.

Zatem z pokorą przyjmij, że to Bóg stworzył wszechświat i tak nas uczynił, ze nie jesteśmy w stanie pojąć Jego Wieczności i nawet jeśli w to nie wierzysz to musisz przyznać, ze to jest możliwe, gdy teoria o powstaniu z niczego po prostu jest NIEMOŻLIWA.

Mam i taką wiadomość, że niebawem i w tej materii zapanuje na ziemi wiedza, której nikt NIKT  nie zaneguje.



Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo