Kompetęcja
Kompetęcja
degustathor degustathor
1754
BLOG

Łamigłówka dla "kumatych", nie tylko z Krakowa

degustathor degustathor Polityka Obserwuj notkę 57

Przygotowałem dla Państwa poważne zadanie. Trudne, może nie aż tak trudne jak najnowsza wersja maturalnego zadania z przedmiotu matematyki/zajęć plastycznych o drwalu, niewątpliwie jednak wymagające zastanowienia się, przywołania własnych doświadczeń życiowych i oparcia się na kompendiach wiedzy, nierzadko dalece bardziej bazujących na zdobyczach nauki niż internetowa wikipedia. Pytanie kieruję do wszystkich P.T. Blogerów i Komentatorów tut. portalu, bez względu na ich płeć, wyznawaną religię, rasę, preferencje seksualne, wiek, wykształcenie czy  ogólnie tzw. światopogląd. 

Uprzedzam, pytanie jest trudne. Jeżeli rozrywki łamania głowy nie są Państwu obce - zapraszam do udzielenia przemyślanej odpowiedzi, jednej z dwu przeze mnie podanych.

Ps.

Odpowiedzi w rodzaju "nie wiem" czy "nie mam zdania" nie będą dyskwalifikować ich Autorów, mogą jedynie w znaczący sposób wpłynąć na moje postrzeganie otaczającego świata.

Do rzeczy. Pytanie brzmi:

Jaki zespól przedsięwzięć jest bardziej skomplikowany i wymaga większych kompetencji od jego realizatorów?

a)  poprawne wystukanie na klawiaturze komputera i następnie wydrukowanie na arkuszu A4  pięciosylabowego wyrazu "DYSCYPLINARNE"

b) sprawne zarządzanie dużym państwem europejskim z rozwijającą się gospodarką i ponad 38 milionami mieszkańców 

Serdecznie zapraszam do udzielania odpowiedzi.

degustathor
O mnie degustathor

Swój. Własny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka