Delfina Bo Delfina Bo
187
BLOG

Reforma, reforma, reforma ... tyle krzyku a efekt będzie żaden

Delfina Bo Delfina Bo Sądownictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Krzywda im się nie stanie. Ten krzyk, jest na pokaz, że niby coś robią. A dlaczego tak jest? Prezydent RP -prawnik. Parlament jest zdominowany przez 3 kasty (prawniczą, nauczycielską [od przedszkola do uniwersytetu], medyczną [od pielęgniarki po lekarzy-dyr. szpitali]) i każda z nich jest "nadzwyczajna" w bronieniu swoich interesów a zwykłego obywatela mają w d***e, albo rzucą jakiś ochłap w postaci 500+, bo gdyby nie to, społeczeństwo by się w końcu zbuntowało i pogoniło to towarzystwo na "cztery wiatry". Zwykły obywatel niech wreszcie przejrzy na oczy i dostrzeże, że po każdych rządach lepiej się wiedzie tylko tym "nadzwyczajnym" a sam jest coraz bardziej drenowany i ograniczany. Niech wreszcie zacznie rozliczać tych na kogo głosował. Jak się tak bliżej przyjrzeć to większość z nich nie ma nawet predyspozycji do bycia politykami, nie mają podstawowej wiedzy na temat organu w którym "zasiadają". Tak zasiadają i tu większości rola się kończy. A nie przepraszam, jeszcze inkasowanie należności za "zasiadanie". Władzę pełni (nie tylko obecnie) kilka osób. Kilka osób nadaje ton i kierunek ewentualnych zmian. Po zmianach, nie od razu, lecz po jakimś czasie okaże się, że popełniono jakiś błąd albo powstała jakaś luka do nadużyć? I kiedy już nie będzie możliwości, oficjalnie w ramach działającego prawa nadużywać cierpliwości społeczeństwa, wtedy na arenie politycznej pojawia się "wybawca" narodu i jako jedyny "sprawiedliwy" podważając funkcjonowanie złego prawa, proponuje zmiany. Zmiany - właśnie historia zatoczyła koło - i jesteśmy na etapie takich zmian, które jeśli coś wniosą i przyniosą to możliwość dalszego okłamywania i wykorzystywania zwykłego obywatela. Czy nie mam racji? kto podważy moją teorię. Uprzedzam, że z hejterami nie dyskutuję.  


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo