Delfina Bo
Delfina Bo
Delfina Bo Delfina Bo
180
BLOG

Przykładowy schemat budowy partii politycznej

Delfina Bo Delfina Bo Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

    Zwróćcie Państwo uwagę na linię zależności.

Ona jest dwukierunkowa i patrząc na grafikę widzimy jak te linie, niczym promienie słoneczne rozchodzą się na wszystkie kierunki. Dodam, że nawet najmniejsza kropka ma swoje otoczenie.

    Proponuję ćwiczenie na wyobraźnię:

    Zamiast prezesa, wstawić tam kasę ze środkami publicznymi i od razu pięknie widać, o co tak naprawdę w tej kampanii chodzi.

   Oczywiście  grafika, poza gwiazdami czyli niezrzeszonymi, nie rozróżnia na tych "dobrych" i tych "złych" 

to do Państwa należy wybór, dobry/zły, kto w polskim parlamencie zasiądzie jesienią? 

cdn.


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka