Marcin Bienkowski 1 Marcin Bienkowski 1
280
BLOG

Panie Igorze

Marcin Bienkowski 1 Marcin Bienkowski 1 Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 przepraszam, że zawracam Panu głowę na pańskim prywatnym blogu, ale "kontakt" nie reaguje na moje pytania.
Chodzi o to, że zostałem zablokowany. Staram się wię dowiedzieć z jakiego powodu, zeby unikać takich nieporozumień w przyszłości.
"Kontakt" jednak nie reaguje i ciągle nie mam pojęcia o co chodzi, bo generalnie większość moich poglądów jest "kontrowersyjna". Takie czasy, że poglądy, które w wolnej Polsce przed 1939 były norlamle, wręcz oczywiste, dzisiaj są kontrowersyjne. Wtedy (w wolnej Polsce) przynależność do Komunistycznej Partii Zachodniej Ukrainy była natomiast kontrowersyjna, a dzisiaj nie jest.
Mój ojciec, założyciel radiowego "Podwieczorku pzy Mikrofonie" miał za każdym razem teksty cięte przez cenzurę, ale cenzorzy wyjaśniali mu powody. 

Prosiłbym wię bardzo Pana o interwencję w pańskim departamencie cenzury, aby choć wskazala powody mojej blokady.

Z poważaniem

Marcin Bieńkowski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości