Wojtek Wojtek
310
BLOG

Ktoś zatrzasnął Budkę...

Wojtek Wojtek PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

prawdopodobnie lider PO - Borys Budka podzielił los innego polityka - Ryszarda Petru. Od Długiego czasu jest on całkowicie nieobecny dlatego, że doprowadził do upadku swej partii.

Podobnie zaczyna być z liderem PO - Borysem Budką. Po ogromnym wkładzie pracy w utopienie w polityczny niebyt liderki PO - Małgorzaty Kidawy-Błońskiej na urząd prezydenta państwa jedynym jego udziałem jest doprowadzenie do wymiany tej kandydatki i dopilnowanie, by liderzy innych partii opozycyjnych wobec PiS nie ważyli się konkurować z Rafałem Trzaskowskim...

Od czasu wykreowania nowej kandydatury Borys Budka zniknął z przestrzeni mediów... dlatego przypominam jedno z jego wspaniałych przemówień:


Więcej materiałów z tym politykiem tutaj:

https://www.google.com/search?q=borys+budka%2C+you+tube&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

Oglądając te przemówienia trudno jest dobijać o przypomnienie tej postaci. Ale w przypadku wygranej Rafała Trzaskowskiego już go w szafie nie utrzymają...




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka