Wojtek Wojtek
664
BLOG

Campus Rafała już za miesiąc !

Wojtek Wojtek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

W maju trzeba było złożyć akces uczestnictwa w spotkaniu zorganizowanym przez Rafała Trzaskowskiego. Warunkiem uczestnictwa jest przejście specjalnej procedury weryfikacyjnej a spotkanie o charakterze politycznym odbędzie się w grupie wiekowej 18-35 lat. Sam autor tego spotkania - Rafał Trzaskowski - będzie tu najstarszym uczestnikiem liczącym prawie 50 lat.

Z witryny informacyjnej Campusu wynika, że każdego dnia odbędzie się wykład inauguracyjny na wcześniej przygotowany temat, a po wykładzie odbędą się dyskusje już w mniejszych grupach. 

Spotkanie pod hasłem "Campus - Polska Przyszłości" odbędzie się w dniach 27 sierpnia - 2 września w Olsztynie a zakwaterowanie i wyżywienie zapewnia Uniwersytet Warmińsko-Mazurski. Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów w związku z udziałem w Campusie poza dojazdem do Olsztyna.

Jeżeli spojrzymy na problemy, z którymi boryka się miasto Warszawa - trudno jest tutaj uwierzyć, że miasto Olsztyn pokryje koszty tego wydarzenia a obserwując narastający konflikt między p.o. przewodniczącym PO a Rafałem Trzaskowskim pretendującym do urzędu prezydenta państwa należy zastanowić się - kto faktycznie finansuje to przedsięwzięcie.

image

Rafał Trzaskowski czeka cierpliwie na potknięcia Donalda Tuska


https://www.youtube.com/watch?v=cJdDs5T_kTE


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości