Wojtek Wojtek
144
BLOG

Kogo tu wybrać ?

Wojtek Wojtek Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Za kilka dni dokonamy wyboru radnych samorządów oraz włodarzy naszych miast oraz gmin. Kogo wybrać ? W mojej ocenie należy zastanowić się, co i komu zawdzięczamy. Ktoś obniżył wiek emerytalny, a podwyższył go także ktoś wbrew woli społeczeństwa.

Ktoś wyprowadził pieniądze z OFE bez zgody właściciela tych pieniędzy, czyli osób odkładających na emerytury w czasie, gdy utracą zdolność do pracy.


Ktoś ma w swoim programie usunąć od władzy większość parlamentarną i nic poza tym. Głosili, że nie ma pieniędzy na wsparcie rodzin. Sami deklarują takie wsparcie tylko tym rodzinom, które mają zatrudnienie... a osoby bezrobotne ich zdaniem nie mają prawa do życia.


Myślę, że jedynym programem, za którym warto opowiedzieć się, jest program większości parlamentarnej, która zabiega o odzyskanie wszystkiego, co zagrabili pełnomocnicy wiekowych właścicieli nie mogąc stawić się przed sądem z zaświatów...


Chciał dobrze, ale teraz żałuje...

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-samorzadowe-2018/aktualnosci/news-lublin-kontrowersyjne-zdjecie-kandydat-rezygnuje,nId,2644745



W odwecie za doznane przykrości...

https://fakty.interia.pl/autor/krystyna-opozda/news-katarzyna-obara-kowalska-licze-ze-bezpartyjni-wstawia-noge-w,nId,2644432



Chcą postawić prezydenta państwa przed trybunałem nie znając meandrów prawa...

https://fakty.interia.pl/polska/news-andrzej-duda-absurdalna-uchwala-pokazuje-stan-niewiedzy-sedz,nId,2644638



Ja stawiam na Prawo i Sprawiedliwość.









Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka