Don Paolo Don Paolo
191
BLOG

Łaskawcy

Don Paolo Don Paolo Polityka Obserwuj notkę 0

Ostatnio zdarzyła się zadziwiająca rzecz.

Mianowicie na otwarciu Centrum Nauki Kopernik, w tym samym czasie pojawiła się Bufetowa zwana HGW oraz "płemiel" Tusk i nie doszło do żadnego gorszącego incydentu!

Nie pobito żadnych kupców, nie skopano żadnego modlącego się staruszka, nie obszczano zniczy ani tez nie znieważono żadnego Krzyża!

Co dziwniejsze nic nie zdrożało, nie podniesiono żadnej akcyzy ani podatku!

I nawet Jaśnie Wielmożnościowaty "prezydęciunio" nie p..... w tym czasie żadnej debilnej gafy, nikogo nie obraził i nic nie sp....!

Zaprawdę powiadam wam że szykuje się coś strasznego bo jeszcze nigdy w historii "żontów" ( lub "żondów", jak kto woli) POpapanców taka sytuacja nie miała miejsca!

http://wiadomosci.wp.pl/gid,12827062,title,W-...

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/nauka/...

PS

Wybierałem się co prawda na to otwarcie ale gdy doszły do mnie słuchy kto tam będzie, przezornie zrezygnowałem gdyż już od wczesnej młodości Rodzice uczyli mnie abym nie zadawał się z (....) i (.......) albowiem złe to towarzystwo.

Więc tak robię...

Don Paolo
O mnie Don Paolo

Jestem nietolerancyjnym, moherowym homofobem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka