DotCa DotCa
279
BLOG

Czy trumpowska MAGA, nowa czapka mojej żony wróży MEGA problem?

DotCa DotCa Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Moja żona zamówiła sobie czapkę MAGA (Make America Great Again) z Amazaon.ca, a kiedy czapka przyszła to ona ja ubrała i pojechała sobie w czapce do sklepu kupić wino. Normalnie to ja jeżdżę po alkohol, a tu proszę kobieta się zmotywowała i przywiozła mężowi flaszeczkę. Nic złego oczywiście jej się nic nie stało w czapce. Wróciła cało i zdrowo, ale kiedy się jej zapytałem czy czasami za nią nikt nie jechał to nie wiedziała. Natomiast jak postanowiła tak zrobiła sobie selfie

image

Powiem szczerze ze ja sie troche boje, ale wiem że nas nikt z pracy nie wyrzuci bo  moi klienci to w większości właściciele  małego/średniego businesu... wiadomo zwolennicy Trumpa

Czapka jak czapka z daszkiem i zawiera kolory ochronne w sensie militarnym. Według mnie ładnie zaprojektowana, dobrze leży, sam chyba od czasu do czasu sobie czapkę pożyczę od żony.

Na Amazon były oczywiście tańsze czapki, około $10 od sztuki, ale zona wybrała ta za $21.99 która jest było nie było dobrej jakosci.

https://www.amazon.ca/W4W-Trump-Embroidery-American-Baseball/dp/B071YZXZXH/ref=sr_1_22?crid=2IJ9X2J9S4DFI&dchild=1&keywords=maga+hat&qid=1611122369&sprefix=maga+hat%2Caps%2C171&sr=8-22

W Kanadzie mamy taki oto problem z Trumpem że Trump podpisał zgodę na rurociąg z Alberty do Stanów, tak zwany Keystone Oil Pipeline. Ludzie zaczęli budować z nadzieja ze ropa z Alberty popłynie do Ameryki no i dolar skoczy do góry, a w międzyczasie nasz Premier lewak (nawet skarpetki nosi czerwone a buty szpiczaste) psioczył na Trumpa kiedy tylko miał okazję.., no i był w pierwszym szeregu żeby wysłać gratulacje do Bidena zaraz na drugi dzień po głosowaniu. A tymczasem, Biden właśnie co obiecał zatrzymać budowę rurociągu z Alberty do rafinerii amerykańskich w trosce o środowisko. Ma to być jeden z pierwszych executive orders...czyli można powiedzieć że Biden zrobił naszego Premiera w klasycznego ceha... (If you know what I mean)

No, ale moja żona jeszcze o tym nie wie, bo kanadyjskie media niespecjalnie wałkują ten temat.

Myślę  więc, że czapki MAGA warto kupować bo w miarę rządów gabinetu Bidena można oczekiwać różnych dziwacznych decyzji Staruszka, więc trumpowskie czapki MAGA będą prawdopodobnie znikać z Amazon, przede wszystkim z powodu zwiększonego popytu, ale może też być tak, że Amazon te czapki po prostu wycofa ze sprzedaży.

DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości