dzidek cent dzidek cent
122
BLOG

Krótka recenzja: "Walkiria. Chcieliśmy zabić Hitlera"

dzidek cent dzidek cent Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

"Walkiria. Chcieliśmy zabić Hitlera" Philipp Freiherr von Boeselager. Ostatni żyjący uczestnik słynnego zamachu na Hitlera.

 

W skrócie:

1933-1941: Nic nie widziałem, nic słyszałem - bo byłem młody, a potem byłem w pułku.

1940: uczestniczę w jakiejś wojnie we Francji. Brat jeździ na polowania. Jest fajnie.

1941: Hitler przestał mi się podobać - bo dostajemy w dupę od mrozu i Sowietów.

1942: Bach-Zalewski mi się nie podoba, bo rozwalił 5 Cyganów.

Nieprawdą jest jakoby nasz spisek miał na celu dogadanie się z Zachodem p-ko Sowietom.

 

Chcieliśmy po prostu zapobiec dalszej rzezi. A kto ją kurwaaaaa rozpoczął w 1939?

 

A tępy jak dzida Komorowski zrównywał Stauffenberga do powstańców warszawskich: https://www.wprost.pl/513724/Walkiria-Komorowskiego 

dzidek cent
O mnie dzidek cent

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura