niewiadoma niewiadoma
195
BLOG

jestem kobietą

niewiadoma niewiadoma Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Jestem kobietą i:

- nie strajkuję

- nie popieram tzw. "strajku kobiet" - ani ich buntu w sprawie ograniczenia możliwości aborcji, ani ich "liderki"

- wstyd mi za formę, w jakiej niektóre kobiety wyszły na ulicę i za sposób, w jaki się komunikują

- uważam, że nazwa "strajk kobiet" jest nadużyciem, bo nie wszystkie kobiety popierają cały ten bałagan

- szokują mnie gesty poparcia dla tego strajku ze środowisk akademickich - przecież to zamieszki niskich lotów, to nawet nie dialog, nie przekaz, tylko rozróba... 

- sam "znak rozpoznawczy" - czerwona błyskawica, budzi we mnie awersję (obrazki też coś mówią, symbolika koloru, kształtu itp.)




niewiadoma
O mnie niewiadoma

Przyglądam się światu na krótkim spacerze przez góry i doliny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo