Edward-Teach Edward-Teach
267
BLOG

Szczepionka. Nietypowe skutki uboczne.

Edward-Teach Edward-Teach Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Zaszczepili mnie. 

Początkowo nic nie czułem. Ale w nocy wyszedłem na spacer i raptem poczułem się zupełnie innaczej. Okazało się, że widzę w ciemności. Mało tego wiedzę w ciemności z zamkniętymi oczyma. Bez problemu mogę lokalizować, ćmy, komary i przeszkody na drodze. Otrzymałem dar echolokacji. Zacząłem machać rękami i ruszyłem na polowonie. Najpierw złapałem jedną ćmę, potem drugą, chwilę potem komara. Zasmakowałem w nowym pokarmie i raptem mnie olśniło. COVID pochodzi od nietoperzy. Szczpionka zawiera DNA wirusa, który przez miliony lat egzystował między nietoperzami. Tak więc jak mnie zaszczepili to dostałem przy okazji kawałek DNA nietoperza i stałem się BATMANEM.

Jeśli macie podobne objawy to dajcie znać w komentarzach.

image


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości