elear elear
2481
BLOG

Jak Policja połamie wam ręcę...

elear elear Polityka Obserwuj notkę 7

... to nie płaczcie i się nie skarżcie. Policjanci mają do tego prawo!

 Oglądając zdjęcia ze sławetnej warszawskiej szarży nieumundurowanego oddziałku Policji, który 11 listopada niczym huragan oczyścił ulicę przed sobą ze wszystkiego co żyje, zauważyłem w rękach policjantów tzw. pałki teleskopowe (inaczej zwane batonami). Widać to wyraźnie w scenie, w której funkcjonariusz znajdujący się obecnie na zwolnieniu (z powodu uszkodzonej ręki - widać wyraźnie, że szkoleń za mało i nawet profesjonalnie dać w mordę nie umie) kopie w głowę leżącego. Przebiegający obok jego kolega dzierży w dłoni właśnie takie narzędzie. Z resztą jako nie jedyny ze wspomnianej spec-grupy (by nie rzec szwadronu  śmierci) polskiej Policji.

 Poszukałem i udało mi się ustalić, że pałki teleskopowe zostały wprowadzone na wyposażenie Policji na podstawie § 1 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 listopada 2000 r. w sprawie uzbrojenia Policji (Dz. U. 2001 r. Nr 14 poz. 139). Ucieszyło mnie niezmiernie, że nasi stróże prawa posiadają tak znakomite uzbrojenie i co ciekawe nawet szkolą się w jego użyciu. Co więcej zdarza im się nawet pisać porażające znajomością szczegółów technicznych analizy zastosowania takiej pałki, kto nie wierzy niech czyta.

A teraz nieco bardziej poważnie. Przeczytanie tekstu pod ostatnim linkim przeraziło mnie zupełnie. Policjanci zupełnie nie rozumieją jakiego typu narzędzie dostali do ręki. Uderzenie specjalnie utwardzoną (a zakładam, ze właśnie taką, a nie tajwańskie badziewia mają policjanci) pałką ma skutki takie same, jak walnięcie kogoś stalowym prętem. Kto nie wierzy, niech sobie poogląda.Najbardziej naturalnym odruchem dla człowieka, jest zasłonięcie sie ręką przed ciosem. Proszę zatem sobie wyobrazić efekt uderzenia w kości długie ręki (o dłoniach nawet nie wspomnę) takim narzędziem!!!! A rozporządzenie Rady Ministrów rozporządzenie w sprawie określenia przypadków oraz warunków i sposobów użycia przez policjantów środków przymusu bezpośredniego pozwala bez problemu na takie właśnie stosowanie wszelkich pałek, w tym pałek teleskopowych. Powiem szczerze, mniej boję sie badytów w kominiarkach i szalikach klubów piłkarskich. Uzbrojenie ludzie, nie panujący nad swoją agresją, mający po swojej stronie przymus władzy państwowej i nie znający zupełnie swojej broni to jest dopiero obawa!!!

elear
O mnie elear

Motto I:"[...] jedyna nadzieja w męstwie Polaków, którzy nie chcieli mieć nigdy innych twierdz oprócz własnych piersi" Nuncjusz Torres piszący w czasie najazdu tureckiego w 1621 roku Motto II:"Ta jazda jest najsilniejsza na wojnie i przy spotkaniu" Szymon Starowolski, "Eques Polonus", o husarii Motto III:"Ponadto złożenie broni przez gentlemenów pańskiej czerwonej hołocie byłoby niehonorowe" płk. Jose Moscardo Ituarte, dowódca Alcazaru w Toledo, odpowiadający republikańskiemu gen. Riquelme na pytanie, czy chce się poddać. Motto IV: "Nie walczyłem dla ludzkiej chwały. Jeśli nie zdołałem przywrócić ołtarzy i tronu, to ich przynajmniej broniłem. Służyłem memu Bogu, memu królowi i mej ojczyźnie" Charles-Melchior Arthus, Marquis de Bonchamps, generał Armii Katolickiej i Królewskiej, poległy z ran po bitwie pod Cholet. Jak mawia klasyk: "na tym blogu ja ustalam zasady". Oznacza to kilka prostych rzeczy: 1) Wszyscy chcący komentować mają obowiązek zwracać się do siebie per "Pani" i "Pan". Taką mam fantazję, zasady jakiejś tam netykiety mnie nie obchodzą. Zasada ta nie dotyczy osób, z którymi znamy się osobiście. 2) Na więcej pozwolić sobie mogą miłośnicy Rzeczpospolitej Szlacheckiej i Sarmatyzmu, oficerowie i żołnierze Armii Katolickiej i Królewskiej, bonapartyści, piłsudczycy, miłośnicy gen. Franco, monarchiści i wszelkiej maści antykomuniści. Pan Nicpoń może tu strzelać do lewaków (werbalnie). Miłośnikom czerwonego sztandaru oświadczam wprost, mówcie na co macie ochotę, ale nikt was tu w obronę nie weźmie. 3)Posty, które sie temu sprzeciwią, względnie będą uderzały w rzeczy, które cenię i szanuję zostaną wycięte bez ostrzeżenia. Uwaga dotyczy zwłaszcza postów lewicowych, antykatolickich, szkalujących Rzeczpospolitą. Miłej lektury

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka