Marta Magdalena Marta Magdalena
291
BLOG

Odbudujcie wreszcie Pałac Saski

Marta Magdalena Marta Magdalena Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 43


[  Polityka  ]  >  [  Polityka historyczna  ]


W zeszłym tygodniu znowu odwiedziłam grób rodzinny. Tacie zaniosłam imieninowe kwiaty. Porozmawiałam też z dziadkiem, który zrobił (około 1935 roku) załączone do tej notki zdjęcie przedstawiające (jak się zdaje) moment podniesienia podczas (dorocznej) mszy świętej na rozpoczęcie sezonu motocyklowego. Wspomniałam dziadkowi o nowych planach odbudowy Pałacu Saskiego i - jestem pewna - usłyszałam jego gniewne prychnięcie i zdanie (dobiegające spod ziemi): "Dziecko, przestańcie gadać o planach, ale zróbcie to wreszcie. Warszawiacy na to czekają od tylu lat". Postanowiłam dziadka nie denerwować napomykaniem, że warszawiaków takich, jak pamięta, dawno już nie ma...





Podobno o człowieku świadczy to, kto się boi jego pytań i komentarzy. Moich pytań i komentarzy boją się (chronologicznie): * Stary * Renata Rudecka-Kalinowska * Novalijka * Francis.de * trust and control * Starosta Melsztyński * slej2 * dziennikarzobywatelski * fgb * Iskra.SH * norach * Siff * AndrzejR2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka