Enoder Enoder
44
BLOG

Na potrzeby nowego.salonu, na pohybel prawemu paskowi

Enoder Enoder Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Zalogowałem, zarejstrowałem, może być, chociaż działa wolno jakby serwer stał na modemie przez komórkę w lesie.
A propos, poprosie bardzo - w temacie komórek w lesie - żeby na nowym te dynksy z filmikami nie wczytywały się z automatu; da się tak? Bo często korzystam właśnie z komórki jako modemu, w lesie, płatne na prepaidową kartę, i pomimo adblocka i flashblocka, na wielu stronach wczytują mi się prevki dziesiątek filmików, które jeden mędrzec z drugim (bez obrazy tankista, nie chodzi o samą ideę, tylko o technikę jej realizacji) powtykali na prawym pasku soczyście. Klikam w takim lesie na taki blog, i mi memla przez pięć minut, żeby wczytać tekst mniej więcej takiej długości jak ten, a z nim brazylion obrazków. Można to wyłączyć, albo dodać guzik "wyświetl odnośniki autora"? Bo bardzo lubię niektórych autorów, którzy niestety do każdych 5 kilobajtów tekstu zmuszają mnie do ściągania dodatkowych 500 przy każdym refreshu strony. A w tych na kartę płaci się za każde 100 odebranych/wysłanych.

Many thanks.
Enoder
O mnie Enoder

Eks-amerykanista, politolog, dziennikarz, patentowany sybaryta. Moje motto: "Nie wystarczy mieć poglądy... Trzeba mieć jeszcze wiedzę!"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości