eska eska
6171
BLOG

„Dopadł mnie” sędzia Łączewski!

eska eska Sądownictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 159

Wcale nie żartuję, wczoraj późnym popołudniem dostałam wezwanie na policję na dziś rano, na przesłuchanie w charakterze świadka w sprawie karnej. Pół nocy zachodziłam w głowę, o co chodzi. No i się dowiedziałam > otóż  jesienią ubiegłego roku ktoś, rzekomo z mojego adresu IP, wpisał dość nieładny komentarz na temat sędziego Łączewskiego i jego środowiska na portalu „WPolityce”.  Sęk w tym, że to nie ja to wpisałam, podpisane było jakimś nieznanym mi  nickiem, a poza tym co ma do tego kodeks karny?

Swoje opinie o środowisku sędziowskim zamieszczam na własnych blogach albo pod własnym nickiem, o czym wszyscy wiedzą. Niestety, komentarze na portalu „WPolityce” czasem zamieszcza mój ślubny, choć twierdzi, że tego akurat komentarza też nie pisał. Więc o co chodzi?
Ano o to (jak podejrzewam), że jest prawdopodobnie prowadzona na dużą skalę akcja sprawdzania wszystkich, którzy się źle kiedykolwiek wyrazili o sędzim Łączewskim - pod pretekstem szukania sprawców rzekomego uszkodzenia jego samochodu (sic!). 

Idę o zakład, że gdyby to dotyczyło jakiejś nieznanej osoby (a wszyscy wiemy, że komentarze bywają naprawdę wredne, ten akurat okazał się być łagodny jak na obecne zachowania w necie), to nic by nie było. Tyle, że przy okazji akcji sprawdzania adresów wyszło na to, że jeden IP pasuje do niejakiej Kubicy Ewy, czyli eski, bo na mnie jest zarejestrowany telefon i przypisana do niego neostrada.

Oczywiście zgodnie z prawdą powiedziałam, że nie mam o niczym pojęcia i poproszę skan z tego wpisu. Oczywiście żadnego skanu nie było. Niemniej wcale się nie zdziwię, jeśli w następnym etapie przyjdą nam zarekwirować komputery i uniemożliwią normalną pracę zawodową i kontakt ze światem. Za chwilę może się okazać, że jesteśmy podejrzani o to, że tu, nad czeską granicą i spod lasu kierujemy jakimś strasznym spiskiem przeciwko sędziemu Łączewskiemu i jego kolegom.  
Tak wygląda wolność słowa w praktyce w wydaniu dzisiejszej opozycji – to tak przy okazji, do wiadomości pana ministra Ziobry na temat pracy jego prokuratorów.

W każdym razie jakby co, to już o tym wszystkich informuję - wzywanie mnie na świadka w sprawie jakiegoś uszkodzenia mienia w Warszawie z powodu jednego złośliwego komentarza, napisanego rzekomo z mojego adresu IP to jest zwyczajne nękanie i to wcale nie przypadkowe, do tego wezwali mnie na ósmą rano z dnia na dzień, bo podobno sprawa nie cierpiąca zwłoki!

Niniejszym informuje uprzejmie samego zainteresowanego, czyli pana sędziego Łączewskiego, że jak mnie nie zostawi w spokoju, to złożę doniesienie o celowym  nękaniu z powodów politycznych.  SB sobie ze mną nie poradziło przez dziesięć lat (co można sprawdzić w IPN) - więc niech pan sędzia się zastanowi. A najlepiej niech popyta – choćby pana europosła Buzka – czy warto....

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo