eska eska
2297
BLOG

Ku zastanowieniu...

eska eska Polityka Obserwuj notkę 73

Jest taka piosenka Jacka Kaczmarskiego,
”Przejście Polaków przez Morze Czerwone”:


...Ktoś krzyknął nagle: Wracamy! To zdrada!
Ktoś - Naprzód! - woła, a ktoś jęczy - Biada!
Inny znów ściany czerwonej dotyka
I nim coś powie - bezszelestnie znika.
Czyśmy za wolno szli, czy pobłądzili,
Czy iść przestali we zwątpienia chwili.....

 

Tak sobie myślę, że warto te słowa ciągle mieć w pamięci...

2017-05-07, 16.45  

----------------------------------------------------------------------------------------- 

Nie żebym się chciała jakoś specjalnie chwalić, ale na początku maja tego roku taką notkę sobie napisałam, a potem pomyślałam – e, znowu masz zwidy, kobieto, daj sobie spokój...

No dobra, oto notka, a na obrazku screen z datą. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj o północy kolejna już rocznica wprowadzenia stanu wojennego, ale tym razem nie chce mi się już nic pisać. Po ostatnich wydarzeniach politycznych jest mi po prostu niedobrze. Po 36 latach od tamtego dnia i 30 latach od oficjalnego już zawiązania spisku opozycji i Kościoła z Kiszczakiem, którego skutki znowu się pokazały w całej jaskrawości - mam dość. 

Na koniec jeszcze jedna piosenka Kaczmarskiego. 



eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka