eska eska
3790
BLOG

Krótkie info dla moich PT Czytelników

eska eska Polityka zagraniczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 57


Mili moi, nie odzywam się, bo mnie, jak to drzewiej mawiano, ręce i nogi „opadli”. Po ostatecznym „sukcesie” negocjacji z Timmermansem jedyne co mam do powiedzenia, to długi bluzg, a na końcu jak zwykle – „a nie mówiłam?”.

Postanowiłam więc, że dopóki naszą przyszłość negocjują Szalony Kapelusznik z Żabą-Lokajem, to ja sobie odpuszczę, bo i tak nic nie pomoże.

Nota bene, wielki sukces z uratowaniem pomnika katyńskiego w New Jersey to nie żaden sukces, tylko JP Morgan wytłumaczył temu Żydowi związanemu z JP Morgan, co finansuje burmistrza, żeby zawarli ryje, bo w Polsce jest właśnie wielki biznes do zrobienia, a głupki wszystko zniszczą przez swój chorobliwy antypolonizm. I tyle.

Dookoła szaleje maj, u mnie dodatkowo szaleją nieustanne burze i wieje jakiś dziki wiatr, lepiej się zaszyć w osłoniętym kąciku zieleni z dobrą książką, niż patrzeć na te żałosne podrygi poniżanej polskiej władzy. Swoja droga żeby mieć tak dobrą pozycję do negocjacji i tak wszystko spieprzyć, to naprawdę trzeba cholernie postarać...

                                                            image





----------------------------------------------------------------

UWAGA!

Mój nowy album - W dolinie Żylicy. Ze studiów nad architekturą drewnianą Beskidu Śląskiego - można zamawiać indywidualnie, pisząc maila na poniższy adres:

dolinazylicy@wieloryt.com

Jakby ktoś chciał, to są jeszcze ostatnie egzemplarze moich "Kapliczek" (bardzo przecenione, okazja!), adres taki sam.

 


eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka