Eternity Eternity
145
BLOG

Są pewne rzeczy na swiecie, które będzie się pamiętać na zawsze…

Eternity Eternity Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 3





Cyt: Mój tata zagrał dla mnie tę piosenkę, gdy byłem 6-letnim chłopcem na gitarze w latach 90. To była jedna z jego ulubionych piosenek ... Jest rok 2015, a mój tata zmarł w 2013 roku, kiedy miałem 18 lat. Mam teraz 20 lat. I słuchanie tej piosenki ... przypomina mi mojego tatę .. Tęsknię za tobą. Muzyka twoich czasów jest o wiele lepsza niż jest teraz… 


The Boxer
Lyrics:
 I am just a poor boy
 Though my story's seldom told
 I have squandered my resistance
 For a pocket full of mumbles, such are promises
All lies and jests
 Still a man hears what he wants to hear
And disregards the rest
When I left my home and my family
 I was no more than a boy
 In the company of strangers
 In the quiet of the railway station
 Running scared,
Laying low, seeking out the poorer quarters
Where the ragged people go
 Looking for the places
 Only they would know
Lie la lie, lie la la la lie lie Lie la lie, lie la la la la lie la la lie

Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura