Eternity Eternity
78
BLOG

Bardzo lubie wiersze Bozeny Ptak

Eternity Eternity Kultura Obserwuj notkę 4

BOŻENA PTAK

***

Boję się

że znowu zachce mi się żyć

lustro staje się tylko lustrem

odbicie odbiciem

siwe włosy znowu można przefarbować

i skrócić

wygładzić czas na twarzy

zrobić krok

w kierunku nowych marzeń

pies merda do mnie

wesołym ogonem

słońce pod stopami

układa wszystkie cienie

znowu gramy jak dzieci

w zielone

i na nic nie jest za późno

aż do jesieni


***

Na twoje imieniny


Przed kolejną ucieczką 

do ucieczki następnej

zawsze mi drzwi otwierasz

to żegnasz mnie

to czekasz

z ciepłą dłonią

na progu

naszej nowej miłości

to nic że znowu milczysz

nie przepraszasz nie wybaczasz

nie dziękujesz

tylko tak zwyczajnie

w oczy patrzysz

i ludzką dobrocią

moje drogi donikąd oświetlasz

nigdy nie pozwalając

uciec aż do piekła

czasami śmiejesz się ze mnie

do nieba słońce przypinasz

smażysz jajecznicę z jazzem

na drugie śniadanie

i wyobrażasz mi się całkiem inny

niż wczoraj



***

Szczęśliwa para

tak mówili ludzie

on się stara o codzienny byt

a ona doskonale gotuje

mają udane dzieci

dwie córeczki i syna

dom z garażem pod miastem

więc dlaczego się powiesiła

na sznurku mocno splecionym

 marzeniami
















Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura