Ewa Pióro Ewa Pióro
604
BLOG

Oczami specjalisty rynek pracy 2012: zmiany, trendy, rozwiązania

Ewa Pióro Ewa Pióro Praca Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Po wakacjach we wrześniu najlepiej widać trendy na rynku pracy. Po wakacjach właśnie firmy otrząsają się z urlopowego letargu i zaczynają działać. I jak działają w temacie rekrutacji w roku 2012?
Widzę duże zmiany - zmiany, które można już nazwać zmianą trendów.

Zmienia się rynek pracy, formy zatrudnienia, wysokość wynagrodzeń, a również branże, w których warto sie zatrudnić.

Tym razem nie piszę już więcej, ale zapraszam na Konferencje Internetową "Rynek Pracy - Nawigator".
Tak, tak. Zaczęłam używać techniki internetowej (również do rekrutacji, bo ograni
czam koszty przyjazdów kandydatów na spotkania rekrutacyjne).

A wiec:

"Rynek Pracy - Nawigator" - Konferencja Internetowa, w poniedziałek 1 października br godz. 19.00 do 19.45.


A oto klucze do sali konferencyjnej: http://www.gvowebcast.com/conference,31855955
Wystarczy, że się zalogujesz.

Będziecie mnie widzieć oraz slajdy, które przygotowałam. Będziecie mogli komentować, a również zadawać pytania na czacie - ja odpowiem.

 

Do zobaczenia w poniedziałek godz. 19.00

Ewa Pióro

 

Ewa Pióro
O mnie Ewa Pióro

Empatyczna - postrzegam świat oczami kandydatów i pracodawców, wspieram jednych i drugich w rozwoju. . :0) . "Nawet najciekawszą dyskusję można stłamsić pieprzeniem." - nieznany cytat blogerki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo