przycinanie wielopiennej topoli koło autokomisu
przycinanie wielopiennej topoli koło autokomisu
you-know-who you-know-who
14326
BLOG

26. Zaproszenie posła A. Macierewicza (PiS)

you-know-who you-know-who Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 238

Zapraszam do obejrzenia wywiadu, którego udzieliłem pani Agnieszce Gozdyra 16 czerwca (sob.), w serwisie informacyjnym Polsat News  o 13:15

Link do wizualizacji mojego modelu w wersji HD

 

 

Warszawa 14 VI 2012 r.

 

Oświadczenie dotyczące posiedzenia Zespołu parlamentarnego ds. zbadania przyczyny katastrofy Tu-154 M  10 kwietnia 2010 r.,  w dniu 14 VI 2012.

W związku z zaproszeniem wystosowanym do mnie przez pana posła Antoniego Macierewicza oświadczam:

Nie będę uczestniczył w dzisiejszym posiedzeniu zespołu parlamentarnego, ponieważ w tym czasie jestem zaproszony na rozmowę do prokuratury wojskowej prowadzącej śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej.

Nie uchylam się od żadnych merytorycznych dyskusji czy naukowej debaty. Uważam jednak, że posiedzenie Zespołu kierowanego przez pana posła Macierewicza, będącego de facto politycznym klubem dyskusyjnym, nie jest najlepszym miejscem na prowadzenie naukowego dyskursu. 

Z profesorem Biniendą i parlamentarzystami zainteresowanymi tematyka katastrofy smoleńskiej chętnie spotkam się na przykład na konferencji naukowej, w której będą uczestniczyli eksperci inżynierii lotniczej (jak ta, która miała miejsce 28–31 V w Kazimierzu Dolnym i na której ku memu zdziwieniu nie było obecnego wówczas w Polsce prof. Wiesława Biniendy).

Dziwi mnie również forma, w jakiej pan poseł Macierewicz zaprasza mnie do kontaktu z kierowanym przez siebie zespołem. W wywiadach prasowych niczym prokurator wzywa mnie do stawienia się w Sejmie i obrony głoszonych przeze mnie tez („Czekamy więc aż [prof. Artymowicz] stawi się w czwartek o 13:00 i pozwoli naukowcom przedyskutować i obroni przed nimi swoje tezy” – wypowiedź dla portalu w polityce: http://wpolityce.pl/wydarzenia/30311-macierewicz-czekamy-az-prof-artymowicz-stawi-sie-w-czwartek-i-obroni-swoje-tezy-w-naukowej-dyskusji-z-prof-binienda-i-nowaczykiem)

Mój sprzeciw i oburzenie budzą mijające się z prawdą wypowiedzi pana posła Macierewicza jakobym: 

- Nie odpowiadał na jego zaproszenia do udziału w dyskusji z prof. Biniendą, czy innych spotkań - co mi zarzucał podczas konferencji prasowej w dniu 11 VI 2012. Nigdy nie otrzymałem żadnego zaproszenia do dyskusji czy spotkania od pana posła Macierewicza ani prof. Biniendy.

 

- „Uciekał w Ottawie, Pasadenie i na Politechnice Warszawskiej oraz Politechnice Białostockiej” i „nie miał odwagi przyjąć zaproszenia” do dyskusji z prof. Biniendą i dr. Nowaczykiem. 

Dodam, że moje publicznie zadawane profesorowi Biniendzie pytania, ważne dla wyjaśnienia działania jego modelu, pozostają od wielu miesięcy bez odpowiedzi.

 

Jako fizyk, astrofizyk, popularyzator metodologii naukowej oraz pilot, zmierzam do wyjaśnienia aspektów techniczno-lotniczych katastrofy smoleńskiej i zapraszam wszystkich chętnych do merytorycznej dyskusji na forum naukowym lub popularno-naukowym, a nie politycznym.

 

Paweł Artymowicz

Prof., Uniwersytet w Toronto

 

 

 

 

Co powiedziała Najwyższa Prokuratura Wojskowa i inne materiały prasowe

 

http://info.wiara.pl/doc/1181812.Prokuratorzy-wojskowi-spotkali-sie-z-prof-Artymowiczem

 

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/625116,prokuratorzy_wojskowi_spotkali_sie_z_prof_artymowiczem_ws_katastrofy_w_smolensku.html

 

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/625822,Artymowicz-rozmawial-z-prokuratorami-nt-Smolenska

 

http://wpolityce.pl/wydarzenia/30311-macierewicz-czekamy-az-prof-artymowicz-stawi-sie-w-czwartek-i-obroni-swoje-tezy-w-naukowej-dyskusji-z-prof-binienda-i-nowaczykiem

 

http://wiadomosci.onet.pl/temat/katastrofa-smolenska/prokuratorzy-wojskowi-spotkali-sie-z-prof-artymowi,1,5161063,wiadomosc.html

 

http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/kraj/trzy-asy-macierewicza,1,5157249,kiosk-wiadomosc.html

 

 http://www.rp.pl/artykul/10,892055-Inzynier-pyta-o-obliczenia-w-raportach-MAK-i-Millera.html

 

 http://wyborcza.pl/1,91446,11936536,Prokuratorzy_wojskowi_spotkali_sie_z_prof__Artymowiczem.html

Zobacz galerię zdjęć:

Tupolew przy brzozie Bodina, lewe skrzydło przycięte do rozpiętości 13 m. Miarki wyskalowane co 0.5m. Po lewej ul. Gubienko.
Tupolew przy brzozie Bodina, lewe skrzydło przycięte do rozpiętości 13 m. Miarki wyskalowane co 0.5m. Po lewej ul. Gubienko. druciany model z animacji model z animacji

Nazywam się Paweł Artymowicz, ale wolę tu występować jako YKW. Moje wyniki zatwierdził w 2018 r. i podał za wzór W. Biniendzie jako wiarygodne wódz J. Kaczyński (naprawdę! oto link). Latam wzdłuż i wszerz kontynentu amerykańskiego (link do mapki), w 2019 r. 40 godz. za sterami, ok. 10 tys. km; Jestem niezłym (link), szeroko cytowanym profesorem fizyki i astrofizyki [link] (zestawienie ze znanymi osobami poniżej). Kilka krajów nadało mi najwyższe stopnie naukowe. Ale cóż, że byłem stypendystą Hubble'a (prestiżowa pozycja fundowana przez NASA) jeśli nie umiałbym nic policzyć i rozwikłać części "zagadki smoleńskiej". To co mówię i liczę wybroni się samo. Nie mieszam się do polityki, ale gdy polityka zaczyna gwałcić fizykę, a na dodatek moje ulubione hobby - latanie, to bronię tych drugich, obnażając różne obrażające je teorie z zakresu "fizyki smoleńskiej". Zwracam się do was per "drogi nicku" lub per pan/pani jeśli się podpisujecie nazwiskiem. Zapraszam do obejrzenia wywiadów i felietonów w artykule biograficznym wiki. Uzupełnienie o wskaźnikach naukowych w 2014 (za Google Scholar): Mam wysoki indeks Hirscha h=30, i10=41, oraz ponad 4 razy więcej cytowań na pracę niż średnia w mojej dziedzinie - fizyce. Moja liczba cytowań to ponad 4100 [obecnie 7500+, h=35]. Dla porównania, prof. Binienda miał wtedy dużo niższy wskaźnik h=14,  900 cytowań oraz 1.2 razy średnią liczbę cytowań na pracę w dziedzinie inżynierii. Inni zamachiści (Nowaczyk, Berczyński, Szuladzinski, Rońda i in. 'profesorowie') są kompletnie nieznaczący w nauce/inż. Częściowe  archiwum: http://fizyka-smolenska.blogspot.com. Prowadziłem też blog http://pawelartymowicz.natemat.pl. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka