FVH FVH
208
BLOG

Nieustanny copyright dla redaktora Mazurka.

FVH FVH Polityka Obserwuj notkę 3

 

 

Przyznam sie do malego zboczenia: jestem fanem wzmozonego moralnie redaktora RzeczPiSpolitej Roberta Mazurka.

 

Patriotyczne poczucie humoru redaktora od zawsze budzi moje rozrzewnienie, a przy tym nigdy nie schodzi ponizej stalego, wysokiego poziomu (gdzies tak pomiedzy pos. Suskim a pos. Nelli-Rokita)

 

Tym razem zachwyt moj wzbudzila taka fraza:

 

"I z tym miała się przyjemność zetknąć moja osoba (nieustanne copyright dla przewodniczącego Tomczykiewicza, przy którym nawet mój zegarek cofa się do tyłu)."

 

Jako, ze nic co Mazurkowe nie jest mi obce domniemywam, ze w obecnosci przewodniczacego Błaszczaka Mazurkowy zegarek cofa sie do PRZODU.

 

 

blog.rp.pl/mazurek/2011/07/21/ruski-agent-i-moja-osoba/

 

 

Dziekujemy Ci, Jaroslawie Kaczynski.

Dzisiaj za copyright redaktora Mazurka.

 

 

 

FVH
O mnie FVH

A Jarek na to: Po trupach do celu, po trupach do celu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka