Emerytura i paragony
Emerytura i paragony
GabrielD GabrielD
521
BLOG

Czego bronicie GNOJE

GabrielD GabrielD Polityka Obserwuj notkę 12

Jutro PiS miał się przestraszyć. Zablokowanie mównicy i uniemożliwienie obrad, mogliśmy oglądać wczoraj. Tak zastanawiam się, skąd ten skowyt. O co idzie? Analizując wydarzenia dnia wczorajszego, pokuszę się stwierdzenie, że byliśmy świadkami zaplanowanej akcji, mającej na celu zdestabilizowanie parlamentu. Już rano poseł Kłopotek z PSL zapowiadał akcję w sejmieCo będzie? Pan zobaczy, co będzie. Znowu będzie wielka hucpa, walka, buczenie, krzyczenie i wyzywanie się. Obawiam się, że jeszcze w tej kadencji Sejmu może dojść do rękoczynów– mówił Adrianowi Klarenbachowi polityk PSL. No a po południu opozycja wdrożyła to, co zaplanowała, zaczęła okupować mównicę, paraliżując obrady. Co miało być głosowane? Budżet i ustawa dezubekuzacyjna. No i mamy rozwiązanie. Doprowadzenie do nieuchwalenia budżetu, przez blokadę sejmu i mamy wcześniejsze wybory. Do tej pory nie pogodzili się z przegraną sprzed roku i kwik straszny jest. O ile mogę zrozumieć tzw. opozycję, że chce odsunąć rządzących od władzy, o tyle nie mogę już zrozumieć wcale, dlaczego nie chce uchwalenia ustawy deuzubekizacyjnej. Parą dni temu, w sieci pojawił się filmik z wiecu pro ubeckiego, czy też esbeckiego. Proponuję go obejrzeć i posłuchać.


 

Co mówią ci starsi panowie?Grozi nam pozbawienie podstaw do życia. Naprawdę. Ja skończyłem 80 lat. Za 2 tysiące złotych ja nie jestem w stanie wyżyć –żali się jeden. Nie chcę tu podburzać, ale mam gorącą prośbę. Chciałem, żebyście państwo tą krzywdą zarazili swoje dzieci, wnuki – nawołuje drugi. Natchniony tymi przemówieniami, porozmawiałem z moją Mamą, która w listopadzie skończyła 77 lat, to samo pokolenie, niemalże rówieśniczka tych dwóch panów. Kiedy pokazałam Mamie film z tego wiecu, moja Mama popłakała się, wyciągnęła z portfela odcinek emerytury i pokazała mi go, po czterdziestu dwóch latach pracy, ma emeryturę z dodatkiem pielęgnacyjnym nieco ponad tysiąc złotych. Za chwilę wyjęła dwa paragony z aptek, na leki, jakie kupuje co miesiąc.

Moja Mama, przeszła dwie amputacje piersi, a dwa lata temu operację serca. Zastanówcie się czego bronicie GNOJE!

 

GabrielD
O mnie GabrielD

wszystko jest trudne nim stanie się proste

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka