Marion Marion
68
BLOG

O co gra TVN ?

Marion Marion Polityka Obserwuj notkę 21
Jak co dzień otworzyłam mój program pocztowy …….nuda... 35 wiadomości , w tym połowa branżowych newsletterów [ podatki ,zus , bankier ,itp.]

Czytam kolejne …… i oczom nie wierzę !

List od :redakcja@tvnfakty.pl

 

( Napisałam do nich kilka razy ,wyrażając swoją krytyczną [ a jakże ;-) ] opinię na temat obiektywizmu prezentowanych przez nich " faktów" [ Odpowiedzi nigdy nie otrzymałam  ] . Tym większe było moje zdziwienie , kiedy w tym liście znalazłam reklamę  strony www Tomasza Lisa [ jakby nie było dziennikarza  konkurencyjnej stacji ].Dziennikarza w którego obiektywność wątpię i którego osobiście nie lubię )

------------------------------------------------------------------------------------------

Oto treść wiadomości :

 

Dziś startuje serwis tomaszlisnieoficjalnie.pl. To jedyny w Internecie zbiór tylu materiałów dotyczących najlepszego dziennikarza telewizyjnego w Polsce. Wbrew pozorom serwis nie jest jednostronną laurką Tomasza Lisa.

Przedstawiane są różne punkty widzenia, skrajnie różne, czasem kontrowersyjne opinie.

 

Zapraszamy do odwiedzenia: http://www.tomaszlisnieoficjalnie.pl/

 

 

http://www.tvnfakty.pl - wszystkie fakty o tvn

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Da się zauważyć pewne działania mające osłabić konkurencję , a to kablowanie do Brukselki na TVP , a to protesty po otrzymaniu koncesji dla TVP PULS , teraz udowadnianie ,że gaz kłamał [ Amerykę odkryli !! , ciekawe kiedy się nawrócili na lustrację …ale to inna para kaloszy ]

 

A teraz reklama  (? ) dziennikarza , z którym TVN rozstał się z dużym hukiem

 

Ciekawe o co jest ta gra z Lisem , nie wierzę że się im żal zrobiło Lisów "gnębionych" przez tabloidy .

 

Może ktoś mnie oświeci ?

Marion
O mnie Marion

Zoologiczna antykomunistka , szalona zwolenniczka lustracji mailto:gertruda@op.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka