Domena publiczna
Domena publiczna
Romuald Kałwa Romuald Kałwa
408
BLOG

Jestem za przyjęciem islamskich uchodźców w swojej okolicy a nawet u siebie w do

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Imigranci Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Hipokryzja zwolenników przyjmowania islamskich „uchodźców”. Na pytanie ankiety:

 

Czy jesteś za przyjęciem tysięcy islamskich uchodźców?

 

1.       Jestem kobietą i jestem za przyjęciem islamskich uchodźców

2.       Jestem kobietą i jestem przeciwna przyjmowaniu islamskich uchodźców

3.       Jestem mężczyzną i jestem za przyjęciem islamskich uchodźców

4.       Jestem mężczyzną i jestem przeciwny przyjmowaniu islamskich uchodźców

5.       Jestem za przyjęciem islamskich uchodźców w swojej okolicy a nawet u siebie w domu

 

Link do ankiety: http://superklaster.pl/czy-jestes-za-przyjeciem-tysiecy-islamskich-uchodzcow

 

I choć są chętni, by przyjąć tych ludzi – bardzo obcych kulturowo i w sensie moralnym – do Polski, to na tę chwilę nikt nie odpowiedział, że jest za przyjęciem islamskich uchodźców w swojej okolicy a nawet u siebie w domu, a jakże! Bez dwóch zdań: ludzi, którzy chcą nam ściągnąć na głowę islamskich najeźdźców albo są naiwni (mało mądrzy), albo zwykłymi szkodnikami, którzy życzą Polsce źle. 

Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka