GPS GPS
742
BLOG

Zgłoszenie do prawyborów Nowej Nadziei

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 20
W partii Nowa Nadzieja na początku roku 2023 odbędą się prawybory. Postanowiłem w nich uczestniczyć i zgłosiłem swoją kandydaturę. Publikuję to zgłoszenie na blogu, by zachować pełną transparentność.

  Czołem!

  Zgłaszam moją kandydaturę do prawyborów w okręgu: 11. Warszawa I. Nazywam się Grzegorz Świderski i jestem blogerem politycznym. Tu jest mój najstarszy blog: https://www.salon24.pl/u/gps65/.

  Mam 57 lat, żonę i dwójkę dorosłych dzieci. Jestem informatykiem pracującym jako freelancer. Mieszkam w Warszawie na Mokotowie. W latach 90-tych byłem członkiem UPR-u, a kilka lat temu współtworzyłem Partię Libertariańską, która już przestała istnieć. W 2015 roku kandydowałem w ramach tej partii do Sejmu z list partii KORWiN, co opisałem tu: Osiemdziesiąt osiem

  Niedawno próbowałem się zapisać do partii Wolnościowcy, bo idealnie odpowiada mi ich program, co opisałem tu: Głosuję na wolnościowców. Ale mnie wywalili, zanim się zapisałem, co opisałem tu: Jestem załamany i zdruzgotany

  Dlatego chciałbym spróbować z partią Nowa Nadzieja. Chciałbym zacząć od kandydowania w prawyborach w Warszawie, gdzie mieszkam. Póki co, wiem tylko tyle, co w regulaminie tych prawyborów: Prawybory

  Proszę o informację czy zostałem zaakceptowany, ewentualnie co powinienem zrobić, by być zaakceptowanym (gdzie i z kim się spotkać, jakie dane podać), a wpłacę wymagane 2500 zł. W razie potrzeby szybkiego kontaktu proszę się ze mną kontaktować na Telegramie: https://t.me/gps65

  W ramach kandydowania w prawyborach chciałbym ogłosić przyłączenie się to pomysłu youtubera Sebastniana Pitonia dotyczącego rotowania posłów, a więc rezygnowania posła po roku z mandatu, by na to miejsce wszedł następny i w ten sposób jeden mandat obsłuży cztery osoby.

  Wiem, że mam małe szanse na zwycięstwo w prawyborach, ale chciałbym kandydować, bo liczę na dalsze wysokie miejsce, co potem pozwoli uzyskać, być może trzecie czy czwarte miejsce na liście Konfederacji, a potem może trzecie czy czwarte miejsce w wyborach, co może skutkować wejściem do Sejmu na miejsce osób, które albo wejdą do Parlamentu Europejskiego, albo zrezygnują zgodnie z koncepcją Pitonia. A jak to wszystko się nie uda, to i tak mogę dzięki temu zwiększyć swoje szanse w wyborach samorządowych.

Pozdrawiam
Grzegorz GPS Świderski
https://t.me/gps65

PS. Notki powiązane:

------------------------------

Empatia to zbędny atawizm <- po­przed­nia not­ka

na­stęp­na not­ka -> Tajemnica niszczy Konfederację!

------------------------------

Ta­gi: gps65, prawybory, Nowa Nadzieja

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka