GPS GPS
272
BLOG

Cykliści zagrażają systemowi!

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 2
Nie zwykli lewicowi cykliści z pedałami, ale prawicowi cykliści bez pedałów! Nie wiem dlaczego. Może jesteśmy mniej ekologiczni – kiwając się wydzielmy więcej dwutlenku węgla? A może chodzi o to, że z rowerzystów umiejących pedałować można uzyskać energię, gdy się ich złapie i posadzi na treningowym rowerze stacjonarnym, a z nas nie?


  Opowiem Wam, jak to się stało, że jestem prześladowany jako cyklista. 

  Przy okazji prawyborów, w warszawskiej grupie Nowej Nadziei na fejsbuku, narobiłem kłopotów, za co bardzo przepraszam. Fejsbuk już ją ma na celowniku i pewnie będzie niedługo zbanowana. A to wszystko przeze mnie, bo tam puściłem link do mojego klipu wyborczego bez pedałów. Dostałem za to 7 dni bana, więc muszę nadawać z innych trollkont. Ja w tym klipie mówię, że światem rządzą lewicowi cykliści z pedałami, a my, cykliści bez pedałów, przejmiemy niedługo władzę. I pokazuję tam, jak się bez tych pedałów jeździ. No i to jest poważne zagrożenie dla władzy i dlatego fejsbuk mnie zbanował. My, prawicowi cykliści, jesteśmy groźniejsi niż żydzi i masoni!

  Również na TikToku się boją cyklistów, bo mnie natychmiast zbanowali. Oj, nie pojeżdżą już dzieci na rowerach bez pedałów! Co ciekawe YouTube i Twitter, to jeszcze trzyma. Ciekawe, kiedy na nich dostanę bana? Widać, że za brak pedałów są bany. Ja się nie boję, ale jak jesteście poprawni politycznie, to koniecznie kupcie sobie pedały i nigdy nie mówcie, że ich nie macie. No i oglądajcie klip, póki można:


Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS

PS. Notki powiązane:

------------------------------

Kogo poprę w kolejnych turach prawyborów <- po­przed­nia not­ka

na­stęp­na not­ka -> Czy roboty zastąpią człowieka?

------------------------------

Ta­gi: gps65, prawybory, cyklizm, fejsbuk, facebook, tiktok, ban

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo