GPS GPS
565
BLOG

Telegram

GPS GPS Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

       Gdy ktoś do mnie dzwoni na komórkę, to słyszy taką informację: „nie odbieram, nie oddzwaniam, nie odsłuchuję - proszę o Telegram”. Oczywiście znajomi wiedzą, że to nieprawda i od nich odbieram, do nich oddzwaniam i ich wiadomości odsłuchuję, ale muszą być w mojej książce adresowej. To jest zapowiedź dla obcych. Ich olewam. Ale jednak furtkę kontaktową dla nich zostawiłem - mogą mi przesłać Telegram. Mogą to zrobić nie tylko na piśmie, ale w postaci nagrania dźwiękowego albo wideo czy zdjęcia.

       Tu mi ślijcie telegramy: https://t.me/gps65, a tu jest mój kanał blogerski: https://t.me/KanalBlogeraGPS

       Telegram to najlepszy komunikator. Lepszy od fejsbukowego Messangera, lepszy od iPhonowego WhatsAppa, lepszy od microsoftowego Skypa. Tu wymieniono jego wszystkie zalety: Telegram Messenger

       Dla mnie najważniejszą zaletą jest to, że go mogę mieć na każdym komputerze i telefonie. Działa jako osobna aplikacja na każdej platformie, na Windowsach, Linuksie czy Macu, na Androidzie i na iOS, oraz na każdej przeglądarce - i na PC i na smartfonie. Na wszystkich tych platformach widzę wszystkie konwersacje tak samo.

       Z tej powyższej strony z zaletami cytuję te, które są dla mnie istotne: 

  • Jest uważany za najszybszy messenger
  • Zużywa minimum danych i ściąga tylko to, co trzeba
  • Darmowy, nie ma reklam
  • Prosta i wygodna autoryzacja
  • Posiada najbardziej stabilny system dostarczania wiadomości
  • Praktycznie natychmiastowa automatyczna synchronizacja na wszystkich urządzeniach.
  • Automatyczne zapisywanie wersji roboczej
  • Cała korespondencja i pliki są przechowywane w chmurze
  • Możliwość edycji wiadomości po wysłaniu, a także usunięcia ich po stronie odbiorcy
  • „Secret chat” to tryb korespondencji, w którym, wiadomości nie są rozszyfrowane przez serwer, ale są zapisywane tylko na urządzeniach rozmówców
  • Szybki transfer dowolnych plików w dowolnej ilości do 1,5 Gb
  • Wznawianie przekazywania plików w przypadku zerwania połączenia
  • Łatwe zapisywanie na urządzeniu jakichkolwiek przesłanych plików
  • Nieograniczone miejsce do przechowywania na serwerze w chmurze
  • Grupy — prywatne czaty z liczbą uczestników do 200 osób
  • Supergrupy — czaty do 5000 osób.
  • Kanały tematyczne — nie ma ograniczeń liczby użytkowników.

       No i ważne jest też to, kto jest twórcą tego komunikatora. To Rosjanin Paweł Durow, który jest libertarianinem i jako twórca i właściciel rosyjskiego odpowiednika Fejsbuka, czyli portalu VKontakte, uciekł z Rosji po prześladowaniach przez Putina: Szef VKontakte ucieka z Rosji. Firmę przejęli zausznicy Putina

       A tu jeszcze kilka stron opisujących zalety Telegramu:

       Notę tę napisałem po to by zachęcać wszystkich do użycia Telegramu. Oprócz wygody nie czerpię żadnych korzyści z reklamowania tego produktu. Niestety ludzie używają innych komunikatorów i dlatego muszę mieć wszystkie, też te gorsze - więc wiem, co jest najlepsze.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:  

Kolektywne posłuszeństwo <- poprzednia notka

następna notka -> Tresura ciszą

Tagi: gps65, Telegram, komunikator, Internet

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie