GPS GPS
765
BLOG

Na kogo głosować w Warszawie

GPS GPS Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 23

       To jest informacja dla tych, którzy się wahają, są niezdecydowani i nie wiedzą na kogo głosować w najbliższych wyborach do Parlamentu Europejskiego.

       W Warszawie, czyli okręgu wyborczym numer 4, z listy numer 1, mamy następujących kandydatów do wyboru:

1 BOSAK Krzysztof 36 działacz społeczny, Warszawa
2 KULESZA Jakub 28 konsultant do spraw systemów teleinformatycznych, Puławy
3 PAZIO Rafał Piotr 44 nauczyciel, Duczki
4 ROSS Sebastian 46 przedsiębiorca, Łojowice
5 KRAJSKI Stanisław 62 wydawca, Warszawa
6 PISKORZ Monika Beata 32 sprzedawca, Kraków
7 PAMIĘTA Marta 33 specjalista ds. marketingu, Klaudyn
8 KRAJEWSKA Zuzanna Maria 24 rzecznik prasowy, Warszawa
9 KRZYSZTOFIK Joanna 29 anglista, Warszawa
10 JAKUBIAK Marek 59 menadżer, Warszawa

       Wszyscy ci kandydaci są bardzo zacni i dlatego wielu może mieć kłopoty z wyborem. Więc Wam pomagam. Otóż zdecydowanie najlepszy jest Jakub Kulesza, na którego będę głosować.

       Jest on w tej chwili posłem w polskim Sejmie i jest posłem najlepszym. Tu jest o nim informacja w Wikipedii: Jakub Kulesza, a tu jego strona na fejsbuku: Nowe Pokolenie

       Tu o nim kiedyś pisałem na blogu: Najlepsze przemówienie w Sejmie od czasów przemówień Korwina! Od napisania tej notki zwracam na niego uwagę i jeszcze nigdy się nie zawiodłem - zawsze pisze czy wypowiada się z sensem i mądrze. No i co najważniejsze jest wolnościowcem, mam z nim w pełni zgodne poglądy. Polecam wszystkim by na niego głosowali.

Grzegorz GPS Świderski

Obraza uczuć religijnych czy pieniactwo sądowe? <- poprzednia notka  

następna notka -> Tylko nikomu nie mów o SB i zboczeniach

Tagi: gps65, wybory do Parlamentu Europejskiego, Jakub Kulesza, Konfederacja


GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka